Striper så klart! -Strikkeoppskrift

Designet av Lone Kjeldsen

 

Min kjærlighet for striper vil nok aldri avta. Nesten uansett plagg, er det striper så faller eg i staver hver eneste gang! I går var faktisk første gang på lenge at eg hadde på min aller fineste Still Light og det var sååå gøy! Når en dame i kassakøen på Mega prikker meg på ryggen å sier: “Det var en festlig kjole du hadde”
Ja det GJØR noe med dagen 😀

 

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

 

Denne knallflotte genseren til Lone har ikkje bare striper, men den har også riller! Virkelig en genser som har mange flotte detaljer som absolutt er verdt å ha i samlingen 😀 Den er raus i størrelsene
og den skal også være litt oversize – Skikkelig herlig!

 

PURL-WILLING
Bildene over
Str 108 cm til 150 cm
Engelsk/Dansk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Sola skinner fortsatt her i vest, helt uhemmet henger den på en knall blå himmel, men G R A D E S T O K K E N har ikkje helt skjønt det….6 grader blir toppen i dag, og de skal kun kjennes ut som 3…Ja haa ja. Det er i grunnen litt kaldt kan du si…Bortsett fra å hente hjem litt fra butikken har eg ikkje tenkt å holde på ute, neida, min plan er
å surre på Hobbyrommet skal vites. Har planer om å gå en viss kokk i næringa kan man si MoHaaa
Bare det i seg selv kan jo være skummelt, eller NOT!

Anyway, eg vet at det er laber aktivitet på Snapchat for tiden, eg beklager dette da mange har gitt utrykk for at de savner det. Det har vært en noe tøff uke, ei heller er formen min helt på topp og da er det ikkje alltid like enkelt å sprudle om helt uviktige ting 😀 Å nei, mitt hobbystash er på ingen måte uviktig, men du skjønner hva eg mener 😀 I morgen er planen min å kjøre ut med alt eg har shoppet til flyktingene og eg gleder meg til å få det på plass. Siden eg VET at behovet for omsorg på det område antageligvis vil øke, eller i allefall vedvare er det fortsatt mulighet å bli med. Hva og hvordan finner du ut HER INNE 😀

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg