SUKKERTØY – Strikkeoppskrift

Designet av  Ksenia Naidyon

 

Mer sommerlig og LYKKE enn dette blir det nesten ikkje ♥ Ja eg blir jo helt henført her eg sitter, snakk om å treffe blink på det ultimate sommersjalet! Eller, det er jo egentlig perfekt for en vinterlig drittdag også,
blir jo glad bare over å se på det!

 

 

 

Designet av  Ksenia Naidyon

 

Strikkefastheten ligger på 19 m, orginalt er det strikket i 3 garnkvaliteter, alle er på 400 m/pr 100 gr: Merino, Merino/Silke og Alpakka/Silke – Vil tro dette føles like herlig som det det ser ut 🙂

 

BEAUTYBERRY SHAWL
Bildene over
Str 262 cm X 51 cm
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ahaa sola skinner nok en gang fra skyfri himmel og eg må faktisk få til en tur i dag, kjenner eg er litt sånn småsur på innsiden for at eg ikkje fikk det til i går….DA er eg på god vei til å la en tur pr dagen bli en vane, og det liker eg! Det taaaar tid å etablere gode vaner, ja sånn at det går automatisk uten at man tenker – Man bare gjør det! Føler eg er på vei dit nå, for samvittigheten var ikkje god i går selv om det både var gnagsår og en genser for lite som stoppet meg…Det er kaldere i dag så eg må ta på meg en extra genser, en tynn en….Faktisk tenker eg at Ravello i Holst er super som lag 2 🙂 AT eg ikkje har tenkt det før!? Når eg startet å gå tur rundt nyttår brukte eg Aamu, den er også tynn/lett + den har i tillegg en god hals å rulle opp i ansiktet 🙂

Ellers så har det gått unna med FORUNDRINGSPOSENE!!
Har noen få igjen om du vil kapre deg en! Woop Woop!

Tror eg skal lage meg en skål Havregrøt, da er eg godt rustet for en tur! Me hadde lammekoteletter i går + poteter…..Har vært litt av ei natt kan du si, eg er liker kjøtt, men eg føler det er veldig tungt derfor går det lenge mellom hver gang….Du kan si eg ofret meg litt i går *ler* Av og til er det helt greit…

 

 

HA EN FLOTT SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg