Suksessen fortsetter….! -Strikkeoppskrifter

Designet av Christine Enström

 

Da Christine publiserte COLOUR YOUR STARS i januar vil eg si hun hadde en braksuksess, vottene var i grunnen å se over alt hvor en strikker ferdes – Rålekre votter ♥ Absolutt et par votter som troner min “To-Do”– Liste! Etter noen måneder kom det en oppfølger med COLOUR YOUR STAR-Mitts – Trenger du JulegaveTips så er absolutt disse 2 noe å plukke med seg 🙂 Begge 2 anbefales strikket i Finull – Da VET man at votten blir både lekre og ikkje minst holdbare. Votter strikket i Finull blir bare bedre og bedre jo mer man bruker de,
de tover seg lett og blir helt nydelige!

 

 

 

Designet av Christine Enström

 

Eg var i dialog med Christine etter den første publiseringen og sa at nå forventer eg også ei lue (Vet hun jobber med den saken 😀 ) Men altså, den dama er ikkje snau så her kommer det jammen nok en helt ny vott, her snakker me om å ha kontrollen på detaljene! Det er jo så flott og det stemmer på en prikk-
Må jo bare elske dette her, for et eventyr!

Hun hadde en baktanke med disse nye votten:
“In the beginning, I saw these two star pattern styles as a pair – as mittens for couples in love, for siblings, for best friends, for neighbours talking over the hedge, for colleagues or even arch-rivals – simply all kinds of togethers, or just to have both pairs for oneself?!” – Christine Enström

Det neste prosjektet eg skal legge opp til når livet generelt har roet seg skal være et par votter,
eg har ei hylle smekkfull av Finull♥

 

FOLLOW YOUR STARS
Bildene over
Str Voksen
Svensk/Engelsk strikkeoppskrift

DETTE ER IKKJE REKLAME og ska derfor ikkje merkes

 

 

* * * *

 

 

Mandag ja, gudene skal vite hva denne uken har å by på – Eg fikk i det minste sovet noen timer mer i natt og det kan hjelpe på. Har ingen konkrete planer for dagen bortsett fra at eg skal opp til mor mi. Det må eg si…det blir nok en sprø mobilregning denne måneden haha Du vet Easy Park parkering legger seg jo rett på den regningen og sykhuset er vel et av de dyreste stedene man kan parkere! Har jo ikkje så mye annet valg for å ta bussen er jo ikkje et alternativ, det går fort en time halvannen med buss her i fra til Sus, kontra rett ut på E39 som kun tar ca 12 min her i fra. Sitter heller hos mor mi 2 timer extra enn å bruke den tiden på bussen.

Har fått ladet litt i løpet av helgen, koset meg i allefall i går da Alma Sofie og eg “herjet” på Hobbyrommet 🙂 Siden eg sov flere timer i går ettermiddag/kwell ble eg sittene til nærmere kl 2 i natt å surre med mine ting. Eg har fortsatt en del som skal lages og ferdigstilles før Strikkefestivalen neste måned, nå er virkelig det blitt noe eg ser frem til. Vet at mor mi er den som hadde blitt surest om eg droppet det pga av henne. Da hun var her et par uker før hun ble lagt inn var hun flere ganger inne på Hobbyrommet og viste begeistring for alt eg laget –
Hun gledet seg til å se hvordan dette ville gå 🙂 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg