TEMU Leverer og eg er i sjokk! – Se hva eg laget!

 

I`M I LØØØV!!!

 

 

 

Siden i høst har eg kjøpt en del støpeformer, du kan si eg har lagt en liten formue i det…Men nå?!?! Vel, sist eg var innom Temu plukket eg med meg noen former eg syns var søte, tenkte det var FOR godt til å være sant da, men….Ja at de var av en sånn kvalitet at figurene faktisk ble fine (Eg er veldig kritisk, og blir det dårlige detaljer så gidder eg ikke…..!) Mulig eg er bortskjemt etter å ha støpt med DevonDotting sine former, de er amazing, men også svindyre….Eg har betalt fra min. 400 kr til over 1000 kr pr form…Men, så har eg sett på det som en investering….sukk…Det var med en litt sånn “ok, eg får prøve da” holdning da eg spanderte støp i disse formene fra Temu, men jaggu ble eg overrasket, nærmest sjokka! Hekkan, de ble jo helt perfekte jo!?!? Se på den Lamaen da!?!? Hæ? Den er proppet med detaljer og alle viser! Eg støper ikke i vanlig gips, men i stein og denne er eg superfornøyd med. Det er viktig å røre en stund før du tømmer i formene, følg blandingsforhold og ikke slump for mye.

 

 

 

 

Lekkert, ikkje sant!??

 

 

 

Veldig fiiiine linjer og tydelige detaljer

 

 

 

ALTSÅ!?!?! Tenk å ha disse under en busk i bedet ute!?? Sant vel!? Eventyrstemning, eller du kan ha de inne. Som eg fortalte her om dagen satte eg 2 lyshus (Helt ubehandlet) på mor mi sin grav i desember og de er like hvite og fine! Kvalitet altså 🙂 Dette er gøy og dette liker eg!

 

 

 

Her kan du gjemme noen hemmeligheter f.eks 🙂 Eller kanskje litt godterier?

 

 

 

Litt uheldig her, noen små bobler i pannen der, men da vet eg hvor eg skal dunke litt extra neste gang. Dette er en lite blomsterpotte (Evn et STORT eggeglass hehe) Men altså….GJETT hva eg skal nå!?? haha Yes, eg må inn å snoke etter flere perfekte former og såååå må eg sende en ny bestilling av Steingips hos Panduro 🙂 O`la la….Har filmet litt på Snapchat i dag og det manglet ikkje på spørsmål om eg selger…
I utgangspunktet er det tanken, eller det var jo tanken da eg begynte å gå banans i DevonDotting sine former, er jo virkelig grenser for hva man kan ha selv. Det kommer etter hvert, eg er litt avhengig av litt mer varme ut og mindre vind slik at eg kan spraye ute. Eg har jo også fargepigmenter slik at eg kan støpe i farger, men noen vil nok også få litt malte detaljer – Finner ut av det etter hvert + eg må på NorEngro her ute på Forus og få tak i skikkelig småesker og sånn “fyll” slik at de kan sendes uten å bli ødelagt 🙂 Kommer nok etter hvert! Men nå må eg en tur på Temuuuu før eg skal hente Amira på flyplassen – Hei då! hehe

 

 

 

 

HA EN FORTREFFELIG FREDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

6 kommentarer

Siste innlegg