Ramsløk og en innholdsrik dag!

 

Det er rart hvordan ting skjer og ikke minst hvordan det plutselig snur! I dag våknet eg til mer enn energi enn hva de siste dagene har servert meg! Føles helt nydelig! Etter turen i dag måtte eg innom Mester Grønn….Det går mot palmehelg og da må det gule tulipaner i hus om eg skal får litt påskefølelse….

 

 

 

 

Siden Ali har bursdag i dag kjøpte eg med meg en stor bukett oransje roser, han elsker jo den fargen! Pakken eg har bestilt er estimert levert innen kl 22:00 i dag, så eg håper ennå! Me tar en aldri så liten tacofeiring på lørdag sammen med ungene. Dagen i dag forbi går i stillhet 🙂

 

 

 

 

Altså! Se på disse!?! Skulle jo tro det var eg som var innkjøpssjef hos Mester Grønn!! De hadde med limegrønn og gul ull også, men eg gikk for den nøytrale varianten
og satser på at de kan få være i stua hele året 🙂

 

 

 

 

Turen fra Byhaugen ble lengre enn vanlig i dag og det var deilig å komme seg ut! Me var langs både det Store og Lille Stokkavannet, og….

 

 

 

 

…har nå fått bekreftet at det blir Ramsløk i år også! Ahaa det dufter jo! Mulig eg må lage RAMSLØK PESTO i år også, selv om det veldig sterkt!

 

 

 

Det blir alltid noe lengre turer med Turlederen me hadde i dag, og det liker me –
Gikk også en veldig lang oppoverbakke(r) på returen 🙂

 

 

 

 

Siden eg likevel hadde fått gule blomster i hus gravde eg frem boksen med litt påskepynt,
og disse kyllingene er jo de rareste!

 

 

 

 

Disse kyllingene er mine, laget de til påske i 2022 – GRATIS OPPSKRIFT OG FORKLARING har eg selvfølgelig lagt ut! Du rekker kanskje et par før påske 🙂

 

 

 

 

På vei hjem var eg også innom graven å pyntet. Ser litt stusselig ut i bedet, men gi det et par dager og det er påskeliljer. Koselig at det kommer opp litt snøklokker! Me spadde opp noen av de som var i hagen til mor mi ♥ Husene som står her støpte eg i stein og satte ned før jul – Akkurat like hvite og fine fortsatt 🙂

 

 

 

 

Vel hjemme lå det pakke i postkassa! Svart skisseblokk og hvite penner….Tja, muligens du vet hva eg skal gjøre nå!?? Jepp! Men først skal eg bare mekke meg litt middag tenker eg 🙂

 

 

 

 

HA EN GOD KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Gratulerer med gubben. Nydelige roser. Og så kjekt gjensyn med påskepynten din.
      Så flott at dagene blir bedre for deg.
      Klem fra Liv

    2. koslig påskepynt hos deg og turen var nydelig ,kanskje jeg får plukke med meg litt ramsløk å ta med hjem når jeg besøker min søster i april ,litt i en boks :=) jeg har litt i hagen ,men her kjem dei først i mai

Siste innlegg