Tenk Jul nå – SPAR penger!

 

Elsker når det kommer hobbypakker fra Panduro i posten! Woop Woop! Dette er ikke noe spons, ergo ikkje merket reklame – Bare for å ha sagt det 🙂 Men altså…Hadde eg nå hatt yngre barn som likte å dille med at mulig, ja da hadde eg kastet meg rundt å gått banans hos Panduro! De har 70% på MYYYE hobbystash som barn og sånne som meg elsker! Å ja, eg har gått litt berserk, bare litt.…Hobbyrommet trenger stadig påfyll av diverse som man kanskje trenger en dag…Helt normalt!

Akkurat desse Dough boksene er gjerne noe eg ikkje bruker noe særlig, men eg skal teste ut å se om noe funker, hvis ikke har eg alltid noen eg gi det til 🙂 Litt sånn kjekt å ha!

 

 

 

 

Maling som dette bruker eg en del, det er en skikkelig god og dekkende maling – Eg bruker det på det meste! Men skal det du maler stå ute må det lakkes 🙂 Malingen selges i bokser med 8 glass pr boks og når du sparer over 200 kr er det herlig! Det er forskjellige bokser.

 

 

 

 

Mer Dough, dette er mye større bokser…Men kun 5 kr pr boks og det er disse eg nå skal bryne meg på!
Spent om det funker til det eg vil….Så nå må eg inn på boden
å finne frem det riktige lagringsboksen for å finne det eg trenger! *Spent*

Hvis du pleier å lage pakkekalender til noen er absolutt dette et salg du bør sjekke ut, tenker eg! Mye kjekt
å pakke inn og tenk på all den fritiden du kjøper deg når ungene får sunne og fornuftige ting de kan dille
med alle fridagene i julen. Vinn-Vinn dette her!

 

 

 

 

HA EN FIN FREDAGS KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg