16 Nye Strikkefisk

 

 

Fant fort ut at det var feberen som skulle bestemme i dag og satte meg bare fint og rolig ned og monterte ferdig alle strikkefiskene 🙂 Nå har eg jo fått i hus nye charms og dill så det gikk som en lek, i slow-motion.

Alle Strikkefiskene ligger der eg la de sist, nemligen HER INNE! Var kun 2 igjen fra forrige runde,
men nå er det flere – Håper du finner deg en du liker 🙂

Akkurat nå er eg supertrøtt og vurderer seriøst å bare legge meg, spørsmålet er jo bare hvor
lenge sover eg liksom? Kjipt å våkne kl 2 i natt f.eks. Ja ja…

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Hei! Så fine strikkefisker du lager. Har du flere igjen? Og hvis ønsker jeg å løpe no 26 og 27. En til meg og en til ei god venninne. Gemte å se hva de koster pluss porto?

      Kjempefin blogg du har foresten😊

      Mvh Heidi Jacobsen

Siste innlegg