Tøffe sokker med et snev av tradisjoner – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Bente Skeide ‎‏‏‎ ‎

 

Noen ganger ser man et par sokker som man VET at man bare MÅ strikke, helst burde de vært strikket i går, eller
i forrige uke! Dette er slike sokker, for meg! Det er ikkje bare bare å designe noe som slår gjennom og går til topps, men i mitt hodet er det å bruke litt trygg tradisjon og gjøre det moderne en vinner! Skikkelig stilig!

 

 

 

Designet av Bente Skeide ‎‏‏‎ ‎

 

Ikkje bare er oppskriften norsk, men sokkene er også strikket i Silja garn, et garn eg liker veldig godt +
det egner seg meget bra til sokker 🙂 Blir ikkje stort bedre! Her får du det servert på sølvfat,
strikk i vei og du er snart ferdig med julegavene!! Ikkje sant!?

 

LETTKNIT FREDRIK SOCKS
Bildene over
Str S/M og M/L
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Jooo da, det er blitt kaldere! I natt da eg omsider kom meg i seng viste mobilen min ikkje mer enn 8 grader….!
Ååå da begynner det å bli himmelsk å skli under ei kald dyne! Liker å kjenne at eg fryser litt før eg sovner 😀 I dag skal eg ut å kjøre litt, skal en tur ut til Amira og de, eg har startet “Take Away” restaurante! haha Neida, men noen ganger er det herlig å få levert deilig Fahitas på døra 😀 Ellers i dag bør eg prøve å ferdigstille en del av dette perleriprosjektet eg styrer med, få det ut på bloggen og la det seile *humre* Nå til uka bør eg planlegge litt mer ang den Take Over helga eg skal ha for Rito. Greit å perle opp litt på forhånd for ei helg går ganske fort. Mistenker også at det blir et par barnebursdager den helga så da er det greit å være ajoúr. Planen er også at skulpturen min skal være klar for maling og pynting den helga, så ja, det er nok å surre med 😀

Tror bare eg slenger meg inn på badet, en kjapp vask, på med comfy koseklær, inn på Hobbyrommet
og kose meg før eg skal ut å kjøre. Jadda det blir bra 😀

 

 

LAG DEG EN FIN SØNDAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Tusen takk for den hyggelige omtalen, jeg er ganske fersk med å legge ut egne oppskrifter, og ble kjempeglad! Og snart går det gutter og menn rundt omkring i verden med sokker som er oppkalt etter min bestefar 🙂

Siste innlegg