Tøffeltid – Strikkeoppskrift

Designet av Ysolda Teague

 

Ullsokkene er for lengst klistret på mine føtter, barfotsesongen er over for i år, ja om du ikkje har varmekabler eller vannbåren varme 🙂 Me har ingen av delen så da er det frem med loffene 🙂 Ull på beina er gull ♥

 

 

 

Designet av Ysolda Teague

 

Ysolda har mye fint, mye flott hverdagsstrikk og disse tøflene plukker eg kjapt med meg 🙂 Ser i grunnen ganske greie ut å strikke og det er også supre julegaver 🙂 De er strikket i Peer Gynt og da har du mange andre muligheter også 🙂

 

CABIN SLIPPERS
Bildene over
Fra str Kids Small til Voksen XXXL

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Nå er eg i gang haha Fikk laget masse nøtter i går og satt å pakket alt foran mac`n mens eg så Farmen og 71 grader nord i går kwell 🙂 Greit med hva som er gjort 🙂

I går fant eg ut at pakken eg venter på fra England har ligget på posten her siden 19.okt!!! O`la la eg må skynte meg å komme meg ned dit å hente den! HEKKAN, dette blir gøy!

Ellers? Vel…det kan være farlig å være ÆRLIG, men nå er eg en gang det både på godt og vondt! Og nei, eg er ikkje redd for å stå for mine meninger heller. Eg vet med sikkerthet at veldig mange syns det er for dyrt. Da eg hadde stand på Strikkefestivalen i fjor var det mange av dere som leser her som kom fordi eg hadde stand, dere kom gjerne for å handle hos meg og da er det rått å betale nesten 200 for å få lov til det. Skjønner ikkje at det skal være nødvendig? Det er inntekter på alle markedsplassen, alle kurs + at alle de som er der hele helgen kjøper festivalpass….Da kunne vel det å betale være en mer symbolsk sum!? Ikkje det?? Men å ta mine 2 meninger og at “Garnutsalget er kjedelig fordi alt ser likt ut” og “Dyr inngangspris” som slakt…? Ok…*ler* Rart at det aldri har blitt lagt merke til hvor mye eg har “Reklamert” for denne strikkefestivalen i forkant i alle år..?

Oj Oj kjenner eg har ikkje tid til dette i dag, eg har en pakke eg skal hente og så skal eg bure meg inne på Hobbyrommet med innholdet for å leke!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Eg går ikke å betaler så mye for å få lov til å handle 👎grådighet er dett blitt kosen er borte er min mening 🤫

      1. Du har fulstendig rett Ranveig, det er hinsides spør du meg 🙂 Der reklamerer med gratis kaffi i inngangsprisen….Vel, 1 kopp kaffi koster 42 kr!

    2. Vi sluttet med en mangeårig tradisjon for noen år siden. Julemarked på Festningen har vært en felles familiegreie her, men da det ble satt en pris på hvert hode ble det brått dyrt. Kunne hatt råd, men prinsippet var helt feil. De som hadde stand betalte i dyre dommer for å stå der. I år har de snudd. Ingen parkeringsavgift og ingen inngangspenger. Samt at det blir satt opp et stort telt hvor “små hobby” folket kan selge sine votter og sokker etc. uten å betale fletta av seg for så å gå i minus etter helgen.
      Klem fra Liv

Siste innlegg