Ton i Ton – Gratis og Norske Strikkeoppskrifter

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Designet av Bente Presterud Røvik/ Dale Garn

 

Farger som er helt Ton i Ton blir sååå lekkert! Trenger ikkje alltid være sterke kontraster for at det skal bli flott ser du, dette er akkurat som om noe ensfarget får liv i seg 🙂 Eg er ikkje så flink til å sette farger sammen på denne måten, ja eg syns det er litt vanskelig! Men, eg har begge disse prosjektene på ei av listen mine og det frister å bare kaste seg ut på! Plaggene ser jo så comfy og deilige ut og det at begge deler er strikket i Alpakka og KidSilk Erle gjør det slettes ikkje noe bedre! Åååå det er jo en knalldeilig blanding! Så ja, om du har tenkt å spandere på deg et litt lekkert strikketøy i sommer, veeel…..2 deilig tips her altså!

 

 

 

Designet av Bente Presterud Røvik/ Dale Garn

 

ISABELLA KIMONOJAKKE
Bildet over
Fra 122 cm til 147 cm i overvidde

 

 

 

Designet av Bente Presterud Røvik/ Dale Garn

Se bare på det lysblå feltet her! Det er sååå vidt du ser mønsteret, men det er der! Så sart og sååå lekkert!

 

ISABEL KIMONOGENSER
Fra 122 cm til 147 cm i overvidde

 

 

 


Det er en fryd når det vrimler av humler på terrassen! Ser ut for at de er glad i de fleste blomstene me har plantet! Så lenge det er blomster forstyrrer de ikkje oss 🙂 

 

Denne blomsten ser jo nesten fake ut!?!
Utrolig intens i fargene, må innrømme det!

 

Kan trygt si at han Ali er veldig fornøyd med denne planten om dagen,
ja alle de andre Georginene spretter også = MASSE blomster = MASSE humler!!

Det har vært en veldig varm dag i dag! Ikkje mer enn ca 20 gr, men det har vært så klamt og kleint! Når eg i tillegg da koker i toppen har det vært greit å kunne hoppe inn i iskald dusj! hehe Ja eg måtte strekke et laken over skinnstolen for det er litt ubehagelig når du blir klistret fast! *Het Sommer gitt*

 

 

Heldigvis så skyet det til sent på ettermiddagen (haha) og eg kunne bevege meg ut på terrassen igjen. Da fikk en vannet og stelt litt, tok også med meg dette deilige Holst Supersoft garnet ut, ja for eg tenkte eg skulle minne deg på den utrolig fine Give Away`en eg har her på bloggen vettu 🙂 Trekningen er neste Torsdag (altså 20.juni) så da har greit med tid til å delta. Sving innom HER en tur og bli med – 2 vinnere skal trekkes 🙂

Sånn ellers? Jammen ikkje mye gjort her i dag, har sydd litt og ikkje så mye mer enn det. Eg sa jo det har vært varmt! Men nå er det svalt og deilig og eg har allerede kastet meg over en ny serie på HBO! The Handmaid`s Tale – Har bare sett en episode og eg har en anelse om at eg syns den er bra, men får se. Ble ferdig med GOT i går og vet du? Eg var faktisk veldig fornøyd med slutten og serien har vært helt AMAZING!
Nå skal det sys mens eg ser serie 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN DIGG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Nydusje Vibbedille for 2.gang i dag! 🙂

1 kommentar
    1. Hei igjen.
      Så fine blomster du har. Her er det også mange humler men det er derfor at vi har så mye rododenron i hagen vår og + at jeg har mange blomster på min lille altan så er kan også humla bare være.
      Jeg holder på å strikke babyteppe har kommet nesten utav regninga på hvor mange det er blitt + jeg har et til etter det jeg holder på med. Men jeg har også en kjole til ei lita frøken som jeg også skal strikke får se om jeg tar den inni mellom.
      Håper det snart ordner seg for deg så du kommer deg ut på siden din igjen.
      Kos deg du også.

Siste innlegg