Trenge du litt nytt i Høstgraderoben? -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av HJ Kim Otsuki

 

Jajaja eg vet det er lenge til høsten…selv om det faktisk i dag kan minne om en tidlig høst dag, MEN! Sommeren er også tiden hvor det kan være greit å sjekke gjennom høstgarderoben. Kast det som er utslitt, eller mangler en del – Lite vits i å samle på 1 litt sliten singel vott eller ei hullete lue – Strikk deg litt nytt som kan ligge å vente
i høstskuffa på gangen 🙂 Da slipper du å få neglesprett på den ene hånden mens du midt i en storm må strikke deg et par nye, smart ikkje sant?

 

 

 

Designet av HJ Kim Otsuki

 

Sauser er uansett alltid poppis, ligestilt med ugla der kan du si 🙂 Både lua og vottene er strikket i samme type garn; Ren Ull 🙂 I forhold til løpemeter/strikkefasthet på garnet vil det nok gå helt fint å strikke i Finul o.l garn 🙂 Hvis du syns dette er gøy å strikke, vel da strikket du et par til å legge i gaveeska til jul –
Greit med hva som er unnagjort 🙂 Eg veeet du liker det!

 

CHUBBY SHEEP MITTENS
Bildene over
Onesixe – Voksen
Gratis Strikkeoppskrift

 

CHUBBY SHEEP HAT
Bildene over
One Size – Voksen

 

 

 

* * * *

 

 

Tror jaggu meg eg gikk alt for lang tur i går!!! Shit, dette kan ikkje fortsette! Våknet 11:30 i dag! Hvis dette fortsetter kommer eg til å sove bort dagene….Eller, eg må faktisk begynne å legge meg mye tidligere…Kroppen trenger nok flere sovetimer når eg tar meg helt ut! Ja jo 14 km var langt å gå, men det gikk jo egentlig veldig fint! Eg ser jo for meg de turene søs og gjengen reiser på….Gjerne 1 uke om gangen hvor de går ca 15 km hver dag…
Eg hadde jo ramlet fullstendig av allerede etter første dagen…! *ler*

I dag blir det ikkje tur, men eg skal en tur til Amira – Viser seg at hun har fri i dag! Men klokke skal ordnes likevel! JuHuuu Ingen har den inne så den må bestilles og det skal hun fikse + hun skal sjekke litt på den eg bruke nå hva som er årsaken for at den slukter strøm. Det viser seg nemlig at mange sliter med det samme etter siste oppdatering av Galaxy Klokka 🙁 Håper det kan fikses slik at eg er berget til den nye klokka kommer –
Tar ca 4 dager)

Når eg er hjemme igjen blir det å surre på Hobbyrommet. Har fått spørsmål om eg kan blir flinkere å snappe fra Hobbyrommet og det skal eg! Har ikkje sluttet med det, men eg glemmer det rett og slett – Vet ikkje helt hvorfor, men eg skal skjerpe meg for sannheten er jo at eg savner det også!

 

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. He-he, synes jeg ser en som står ute i høststormen g strikker som en gal for å få lue og votter ferdig.
      Nei det er nok bedre å være føre var og strikke i fred og ro nå.

    2. Nydelige votter og lue, med sauer. Takk at du finner fram til slike lekre mønstre, og deler m oss. Trenger ikke mønsterkatalog når en har deg! God helg på hobbyrommet.

    3. Super oppskrift 😃 Disse havner ikke i gavekassen for å si det sånn😊 Imponert over hvor langt du har gått😳 Stå på videre🙂

Siste innlegg