Trenger du et par stilige ankelsokker? -Strikkeoppskrift

Designet av Britta Schönfeldt

 

Eg har helt tydelig havnet midt i et sokkeBOL om dagen! Ramler jo over bare flere og flere stilige sokker!!
Ikkje bare det, men alle er jo nye! Disse f.eks poppet opp i går! Virkelig flotte!

 

 

 

Designet av Britta Schönfeldt

 

Fargene er jo fullstendig elektriske, tro om eg har akkurat de på hylla!? Mønsteren? Enkelt og stilig, men se på den fine kanten der da? Ble med en gang litt mer for seg gjorte sokker 🙂 Som vanlig er det det tynne sokkegarnet som skal briljere på dine tynne strømpepinner 🙂

 

PIAZZA SOCKS
Bildene over
Str 38/39 – 44

 

 

 

* * * *

 

 

 

Torsdag og turdag….er vel første gang eg har forsovet meg!!? Ja til tur altså…Våknet litt før kl 9, og av flere grunner rekker eg ikkje å være klar innen 1 t…Jaja, da er dte jo greit at det er MYE vær ute hehe Det haglet forresten for litt siden….det er også bare skammelige 8 gr som føles som 6…Da begynenr det virkelig å bli kaldt!?! I juni?? Litt demotiverende i forhold alle de fine sommerturene eg vil går! Jaja, krysser fingrene for at sommer atter en gang vender tilbake. Har i allefall planlagt en tur på søndag da gjelder det bare å innrette seg
etter regnbygene så går det nok fint 🙂

Tja, hva skal eg nå finne på i dag da? VET eg burde gjøre noe hjemme…Rart når “hu mor” er ute av drift noen uker…Er i grunnen så lite motivert til akkurat det da…Middag skal eg klare å fikse, eg laget ei stor gryte med stekte pølser i brun saus i går, i dag? Eg legger skrelte poteter opp i + alle gulrøttene fra i går! Volá: “Det er middag gutter” – Selv finner eg nok på noe annet 🙂 Tror eg skal starte med å strikke ferdig en fot til denne fluffy bunny – Det blir mye større enn først antatt, men hekkan sååå fin den blir

 

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

HUSK: Summer Give Away (<–Nydelig Garn!)

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg