Tror du trenger en kjapp og enkel tunika?

Designet av Ashlea Konecny

 

Dette er tunika`n du skal sprade rundt i på varme dager, luftig og god 😀 Med tynt garn og ei halvtjukk heklenål vil dette ikkje bare gå kjapt, men garantert veldig greit. Designeren selv tipser at den er super til å ha over badedrakten både til/fra og på stranda.

 

 

 

Designet av Ashlea Konecny

 

Det er også bare å hekle den litt lengre så har du en herlig sommerkjole.
Ellers på årets kan den brukes som en topp over det meste 😀

 

VOLUMINOUS TANK
Bildene over
Fra 76 cm til 152 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

JØSS! Eg våkna 10.30 i dag! Har tydeligvis sovet tung for eg var ganske tung i hodet, eller kanskje det bare var veldig varmt i natt? Det var i allefall bare til å slå opp alle dører og vindu når eg kom inn i stua for der sto lufta stille!

Kjenner at eg vasket hele stua i går og at eg muligens ikkje burde gjort det? Hmm Vel vel, det at eg kan valse rundt barføtt veier i grunnen opp for det. I skal dagen vies til Hobbyrommet og det som følger med der. Nå gjelder det i grunnen “bare” å flytte rundt på ting og tang til det havner der det hører hjemme…Veldig lett, ikkje sant? *NOT* Det positive nå er at det virker som om Ali er litt gira på å “ordne til” det gamle Garnrommet, ja for eg tenkte jo at det kan være en fin plass til mye + det gir han en mulighet til å TØMME kontoret sitt. Det gjelder å bare ikkje lage kaos fra starten av! O P T I M I S T !

Men ok! I dag er det trekning på Strikkeveske GIVE AWAY`n! Woop Woop! Trenger du, eller har lyst på ei flott strikkeveske? Vel, svipp innom HER å bli med, tar en trekning sånn i kwellinga tenker eg 😀

 

 

KOS DEG OG NYT
EN FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg