Ull og Plast på en lørdagskwell!

Designet av Irina Anikeeva

 

Selv om eg har mer enn nok å sette fingrene i er eg alltid på jakt etter NOE eg kan kaste meg over! Hva det er, nei det vet eg ikkje, men noe fint, tøft, praktisk, noe som har “det”, vettu 🙂 Det er eg på jakt etter 🙂 Kanskje eg bare må lage det til selv? Uansett, dette genseren over her falt virkelig i smak! Siden eg fortsatt kan “gå litt varm” uten særlig ytre påvirkninger er jo en hullete genser helt innafor 🙂 Lekker var den også og elsk på fargen!

 

STRÍPUR
Bildet over
Fra 85 cm til 131 cm i overvidde

Når det gjelder denne oppskriften får du, helt uten kode, 30% ut juli! 🙂

 

 

 

 

 

I løpet av dagen har eg både strikket på det ene og det andre og begge deler vokser, sakte, men sikkert 🙂
Det beste er jo om begge prosjektene blir ferdig før det begynner å bli kalt. Må bare påpeke (med en grønn pil) at senga til Stefano D`Milo fortsatt står UBRUKT!! Det nærmste han kommer er å sove på gulvet ved siden av….! Helt ny seng + et deilig alpakkateppe. Hva kan være galt tro? Eg håper og tror at det er fordi han syns det er for varmt om dagen, men lurer på om han ikkje liker ei seng med luftmadrass?
Hmm ikkje vet eg, men eg håper den snart innvies.

 

 

 

 

Ellers tok eg mot til meg og målte opp serveringsbrettet som skal dekoreres med perler og det ble ingen liten plate som skal perles!! Grøsser litt med tanke på strykinga!! Er like letta hver gang det er gjort, men nå er eg i allefall
i gang og det er alltid like gøy som vanlig 🙂 Brettet skal være i samme stil som DENNE 🙂

 

 

 

 

I dag skrev eg et innlegg som eg hadde tenkt på siden i går…Som regel så bare unngår eg å blande meg, men eg følte det var mer “feil” enn rett rundt det som ble gjort så Eg Måtte Ytre meg! Det er ikkje alltid bare bare å legge seg ut med kokken fra nord for fanskaren hans er der med klørene så snart man sier “Bø”! MEN, det må eg si….Uansett hva noen hadde forsvart meg mot så hadde ALDRI kommentarer som dette (mot en annen leser) fått lov å stå i mitt kommentarfelt! Dette er absolutt voksne damer på sitt beste! JISES!

Vel vel, balleløs eller ei, kos deg og lag deg en flott lørdag!
Kommer det noe gøy på Tv tro?

 

 

 

NYT KWELLEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe øvejidde Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Ang den senga til katta… Jeg kjøpte samme sort seng til vår katt for en tid tilbake. Han nektet plent å ligge i den uansett hva vi prøvde med. Hans gamle teppe med hans lukt på oppi den, prøvde også med spray med kattemynte. Til slutt ga jeg opp, kjøpte ny seng av samme type som han hadde hatt før fra Biltema. Og den har han uten problem ligget fra første stund.. Så jeg vet ikke hva som feiler den senga fra Europris, men det ser ikke ut til at katter liker den.

      1. Ja ikkje sant? Den er jo sååå myk og god, men eg fikk ikkje med meg at det var luft før eg kom hjem. Syns bare den var så fin og kunne bli litt anonym i stua 🙂 Men men, får nå se hva som skjer når det blir kaldt. *Lever i håpet*

Siste innlegg