Vær snill med katta!

Designet av Irina Khoroshaeva

 

Om det skulle være noe Milo (<—Katta!) hadde trengt så var det ei seng…eller et hus?! Eg solgte jo like greit senga hans her tidligere, han ville jo ikkje se på den en gang! Han har kun sitt eget Alpakkateppe, det ligger i den ene go`stolen her i stua….Så da blir det fort den han okkuperer. For ei ukes tid siden kjøpte eg ei sånn kjølematte til han, etter noen dager hvor han bare har sett på den fant han ut at den var ganske deilig,
men det er jo fortsatt ingen seng…eller hus!

 

 

 

Designet av  Irina Khoroshaeva

 

Var jo egenlig ganske søtt dette her da? Kanskje eg bør lage det, sette det i en krok på Hobbyrommet så kan han kose seg der til høsten og vinteren? Han er ganske sur for at Amira sin seng som sto på Hobbyrommet er borte *ler* Han gir tydelig uttrykk for det når han er inne å kikke. Dyr altså, de er rare og forstår mye mer enn det me tror.

 

CAT HOUSE
Bildene over

I følge designeren er dette enkelt slik at en fersk hekler fint vil klare det 🙂

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså! Hvor blir den der BOKHYLLA mi av!? Den er fortsatt på tur fra Randaberg i følge Post App`n….Har allerede vært på posten 2 ganger, først for å sende 2 pakker og når eg skulle hjem fikk eg pling på en pakke til meg, men bokhylla var ennå ikkje kommet…Hmmm Vel vel, eg fikk nå handlet for mor mi, plukket visne blomster på terrassen hennes og vannet i 2.etg…Har begynt å ryddet opp i alt rotet som ligger tilbake på Garnrommet, men eg har jo spikret så mye på veggene der inne…!! Vet ikkje helt hvor i alle dager eg skal ha det henne nå?!? Nei, eg vil ikkje spikre det på veggene på det nye rommet, men eg vil heller ikkje kaste det…sukk

Nei, det er ikkje helt enkelt å komme helt til bunns i siste rest av rotet. Eg må vel bare plukke opp en og en ting: “Skal det beholdes?” Ja/Nei….Kaste eller gjemme!? Det må bli noe sånn…GJEEESP!
Off, ja eg er ganske trøtt og litt sulten og irritert på den Bokhylla…

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Jeg sa jo at vår pus endelig godtok sitt hus. I ettertid fikk hun påvist gikt i bakbeina, så nå tror vi hun var der da den skaden skjedde. At hun gjemte seg av pga vondt og at skaden utviklet seg da. Dessverre viser ikke katter smerte. Da vi tok henne til dyrlegen pga halting var det ikke mulig å operere, katter har også tynne bein så det er vanskelig. Så nå får pus smertestillende hver morgen, og vi følger godt med. Vi håper at hun kan leve godt slik, og at vi holder det i sjakk. Avtalen med dyrlegen er at hun kan ha det fint, og om vi ser utvikling tar vi henne tilbake. Skulle helst vært innepus fir å unngå hopping, men livet på gården er så fint inne og ute. Menneskene skal åpne døren når det måtte være. Så er hun heller med meg av og til i to uker og lever leilighetslivet, og jeg ser tydelig hun savner utelivet. Milo virker å ha det fantastisk hos dere! Og han lever som plommen i egget med teppet sitt og dør eller vindu på gløtt ❤ Og ja, de forstår mye mer enn vi tror. Så drit i hus og seng de ikke godtar med en gang, eller vær veldig obs på evt endret adferd. Skulle gjort mye for at pus på seks år slapp gikt.

Siste innlegg