Verdt å plukke med seg – 2 Gratis sokkeoppskrifter

Designet av Tiina Kuu

 

Tilfeldighetene ville at eg akkurat, som i fjor, på denne dag ramlet over noen fine gratis sokker fra Tiina Kuu!
En ting som me for lenge siden er enig om er at flotte gratis strikkeoppskrifter lar me ikkje seile forbi, spesielt ikkje så flotte sokker som det Tiina designer! O`la la! Kan aldri ha for mange, greit å scrolle gjennom på de dagene me ikkje vet hva me skal finne på, en fin måte å innhente inspirasjon er å bla i det man har 🙂

 

ARMO
Bildet over
Str S til XL

 

 

 

 

Designet av Tiina Kuu

 

Slettes ikkje kompliserte sokker, absolutt overkommelige for de fleste av oss.
De strikkes også den enkleste veien, mener nå eg 🙂 Dvs motsatt av tå-opp.

 

PORTTI
Str S til XL
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Oj Oj straks lille julaften 🙂 Det er jo nesten den koseligste dagen syns eg 🙂 Bare surrer rundt å diller, har fått en veldig god oppskrift på WaldorfSalat som eg lurer på om eg skal lage? Det er visst nok et must til kalkun!? Eg pleier å ha en dæsj på roastbiffen eg, men finner eg muligheten i morgen skal eg lage det. Eneste eg manglet var stangselleri, så det kjøpte eg i dag 🙂 Nå er kalkunen kommet i hus å ligger på tining, så ja, maten ser ut for å være i ruta. Eneste me har GLEMT å kjøpe fant me ut av i kwell…Dib skulle fikse litt burgere og står å skjærer opp tilbehøret….“Mamma?? Me har ikkje agurk og tomater??” Ahaaa…ikkje sant..!?! Jaja, siden Dib har fri i morgen skal han og eg på en liten runde, ja for eg glemte jo også å levere gule bomber både til søs og Amira…
Hodet under armen og armen i bind…Vel vel, ikkje de største problemene, men en liten runde kan me ta –
Det er jo litt kos på lille julaften 🙂

Faktisk så sitter eg her i stua å strikker i kwell 🙂 Nytt strikketøy, ikkje rusk en gang. Håper å komme
i havn med en gammel slager, det hadde i så fall vært veldig kjekt 🙂

 

 

 

NYT KWELLEN
OG SOVE GODT

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg