Verre enn en sutrete blogger!

 

 

Noe som så absolutt er verre enn sutrete bloggere er masete katter! Shit! Vet akkurat hvordan eg skal lage ris til egen rau: Kjøpte et par store poser med Katte“snop” da eg tok meg en handlerunde i går…Hver gang tenker eg litt sånn: “Gidder eg?” Vel, det ender alltid med at eg tenker: “Ååå han forjener litt kos”,
men sannheten er at det blir et HEKKANS mas!!

Fylte opp den ene nye Kakeboksen eg kjøpte i går, ga Milo en liten håndfull.….og siden har han sitte på gulvet, nedenfor der denne boksen står…Eg måtte lokke han ut av Hobbyrommet i natt når eg skulle legge meg. Hvor tror du han var da eg sto opp i dag?? Helt riktig….Han lå utenfor døra til Hobbyrommet å ventet!

 

 

 

 

Det som overgår disse småbitene er Laksepinner!! Oh MY! Det er å be om krig altså! Han gir seg ikkje før alle 3 er spiste opp og han vet akkurat hvilken skuff de andre pakkene ligger i…Når han har fått den 3. etter et intenst mas og smisking kaster eg den tomme pakken i bosset under skrivebordet….Da er han opptatt ei stund med å fiske pakken ut av bosset….om igjen OG om igjen….Altså…sukk

 

 

 

 

Så nå sitter han her da! Sutrer, hopper opp på armlenet inni mellom for å fortelle meg at han fortsatt venter på litt mer gotteri…En katt er så absolutt verre enn en sutrete blogger og små unger *Ler*

 

 

 

 

Bortsett fra en herlige, men masete katt kan eg melde om en glitrene morgen (På sååå mange vis!) Sola sto opp til skyfri himmel og -2 grader! Eg sitter å vurdere Oooom eg skal gå ut å plukke ned Halloween pynten…Kan fort bli neglesprett av det, men det må jo gjøres…Får nå se hva eg orker. Hadde en tanke om å svippe ned på mor mi sin grav med litt nye blomster, vil tror at de som sto der har fått gjennomgått i stormen siste uka. Jaja fortsatt tidlig. Skal herje med rødt glitter i dag, trodde eg var ferdig med glitter for i år, men så feil kan man ta….
(Du får følge med på Snapchat) satser på at det blir bra 🙂

 

 

LAG DEG EN
MAGISK DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Eg har to masete Chihuahua og me kan ikke finne skåler i skapet der deres snop e’, da er de der uansett kor de befinne seg. Mulig vi bare må dulle me de dyra, Milo treng litt ekstra det e’ lørdag. Mine to får lørdagsgotteri nesten hver dag🫣

    2. Vår bytter godis med Lego, hun er på rommene til ungene og henter små legobrikker som hun legger foran bena til oss og får da godis.

Siste innlegg