“Voksne” farger og nytt håp for Fisken!

 

Ok, da er denne “Smellen” komplett…Før eg kjørte inn til Strikkefestivalen i går tok eg en laaang usving ut til Ringo på Randaberg….Hadde kommet frem til at eg bare måtte ha den Amsterdam Acrylmalingen på tube også…søte små tuber som er perfekt når man bare trenger bare litt til denne MandalaDottingen…Utvidet også samlingen av spraybokser fordi eg innså at eg trengte litt “voksne”farger også…

 

 

 

…med tanke på HVA eg har planer om å lage kan det være greit med litt farger som kan passe i hvermanns si stue, for å si det sånn! Nå venter eg bare på siste brikke i puzlespillet mitt; Det er estimert levert den 27/10! Guuud av meg, men dette har eg ventet på ja….Ja helt siden i sommer da eg begynte å leke med tanken…! Mulig det hele bare flopper på målstreken og at eg ikkje fikser det slik som eg har planer om, men eg bare MÅ prøve!
Eg har sett hvor fiiint det kan bli så gjenstår det å se om eg fikser det….sukk...

 

 

 

Men!! Vettu hva også som kan bli ferdig nå?? FISKEN min! Det er lenge siden eg satte det prosjektet på vent fordi eg fant liksom ikkje helt frem til måten å ferdigstille den på, men nå skal den sprayes!! Da er det jo bare å tape den opp og få den sprayet før eg så kan male på detaljene og kanskje eg får brukt for litt “dotting” også. Den ser helt perfekt ut slik eg ser den for meg så eg krysser fingrene for trygt spraye-vær snart! 😀

Vettu ka?? I natt sov eg hele 9 t!! Første dag på ganske lenge faktisk hvor eg ikkje måtte opp og ut litt tidlig og denne dagen skal nytes her hjemme i rotekaoset!! Kan tydleig se at eg har vært litt opptatt de siste ukene…sukk…Da går det litt over stokk og stein ja…Kanskje eg skal smårydde litt mens eg skal jobbe med å slappe av litt…?? Tja, skal prøve! Mandag i morgen og da starter uka! Det eg vet om er at det blir styrke i skogen på tirsdag og fast tur på torsdag, så får me se da om det muligens blir presset inn en topp! Det er nå under 2 uker til Solamessen, som forøvrig er gratis for alle i motseting til Strikkefestivalen eg var på i går….! Eg har litt som skal lages på kjøkkenet til den messa + eg skal “pakke inn” og lage lapper/pynt til alle glassene som står i kjøleskapet…
På tide å finne ut hvordan den der Cricut`n virker…!

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg