WOoOW! For noen sjal!! -Strikkeoppskrifter

Designet av Florence Spurling

 

DETTE! WoW! Se på det da! Er du glad i å strikke mønster, vel her har du prosjektet som kan tilfredsstille dine behov for å si det sånn, se på det da! Det er vel noe av det lekreste eg har sett på ei stund, i allefall når det kommer til sjal. Ja, eg har vel egentlig aldri sett sjal som dette før! Det er bare helt rått spør du moi 🙂 Bare et lite tips her MoHaaa Dette sjalet kan du også fint strikke i Holst Supersoft! Ja ikkje sant!? Der var eg igjen med det der garnet *ler* Med så mye mønster vil det likevel kunne bli et fyldig og deilig sjal som du vil kjenne ligger over skuldrene dine ♥

 

 

 

Designet av Florence Spurling

 

ALTSÅ!! Så lekkert ♥

 

 

SCOUT SHAWL
Bildene over
Str 181 cm X 37 cm

 

 

 

 

 

Designet av Florence Spurling

 

Både lekkert OG stilig! Her kan du kose deg med Popcorn-Masker og Intarsi teknikken, hvis du ennå ikkje har prøvd deg på Intarsia, veeel.…Har du prøvd det en gang så vil du i ettertid leter etter prosjekter hvor du kan bruke teknikken! Du kan strikke deg såååå mye kult hvor du før måtte sitte å sy på mønsteret du ville ha med.
Helt genialt, enkelt og så GØY!

 

ELVAN SHAWL
Str 214 cm X 39 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Da er det jo snart helg igjen jo! Mor mi ønsker muligens handel i morgen så da er jo uka over vettu 🙂
Litt overskyet, delvis sol i dag – Fortsatt litt kaldt, 5 gr i øyeblikket. Fordi at gradene ikkje har vært så høye har mini påskeliljene eg plantet før påske beholdt den søte størrelsen og ikkje blitt noen lange kjaft!
Så ja, noe positivt er det jo når det er litt kaldt 🙂

 

 

 

 

På tide å plukke inn Påskeperlerien også…Derfor passet det supert at eg ramlet over DEEE perfekte perlerien som skal få herje ut i år! OOoh MY de er såå søte, ja selv den mest hardbarka kommer til å trekke på smilebåndet – Eg lover 🙂 Om eg ikkje blir lei av å perle? Nei, hvorfor det liksom? Ikkje sant! Så ja, da er dagens planer lagt: Først må eg bare moppe litt under spisebordet, hater hvis det er støv der og perler ramler på gulvet….Så skal eg kombinere dagen med perler og KLEVASK! Fineste komboen vettu, da får eg gjort mye som bør gjøres samtidig som eg kan kose meg 🙂 Den lua til musa ble ikkje helt ferdig i går kwell så den fikser eg når eg setter meg ned
i kwell 🙂 Middag? Hmm vet ikkje hva du snakker om så eg håper noen andre påtar seg kjøkkentjenesten
i dag….Eg er opptatt! I går kunne eg endelig poste mitt siste store perleri: LØVA ♥ Har bare hatt små klimt av den tidligere siden det skulle være en hemmelighet for mottaker, man vet jo aldri hvem som svipper innom bloggen 🙂 Ellers får bare dagen bli som den blir.

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT ONSDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg