WOW! Et Fisketeppe! Har du sett det før??

Designet av Margaret Holzmann

 

Har du noen gang strikket et Fisketeppe? Var du en av oss som ble med på “landeplagen” sommer 2007?? *ler* Tror eg på et tidspunkt drømte om fisker den sommeren. Den gang da var det DISSE FISKENE me strikket, husker du? (Fortsatt gratis oppskrift det der). Kun halvparten av mine fisker ble montert fordi eg manglet noen i “riktig” farge for å kunne fortsette…akkurat de ble ikkje strikket, men eg hadde en haug med andre…
Med andre ord; Teppet ble aldri helt ferdig…

Men ok, i går kom eg over dette nye fisketeppet, en forbedret variant muligens, utrolig stilig i allefall. Designeren har flere flotte tepper som eg kunne tenkt meg, så ja…det havnet rett i kategoriet; Favoritter!
Når enn det måtte skje liksom…

 

 

 

Designet av Margaret Holzmann

 

Designeren har flere av sine tepper inne på Ravelry, en del av dem kan du kjøpe der, men dette fisketeppet er
i boka SAFE AST HOME BOOK 😀 Litt usikker på om selve boka sendes til Norge, meeeen om du er litt tålmodig så kommer boka som Pdf senere i 2022 så da venter i allefall eg veldig tålmodig!! Absolutt ei bok eg MÅ HA, mest fordi, og ikkje fordi eg skal begynne å strikke en haug med tepper. Vet at mange elsker VW Bobla,
har du sett DETTE TEPPET!! Oh My så stilig!

 

SOMETHING FISHY
Bildene over
Str 152 cm X 171 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ser der ja, Mandagen er allerede sparket i gang! Litt overskyet så eg kan fortsatt sitte i go`stolen (Som OVERHODET ikkje er god lengre!) her i stua. Planer for dag? Tja, skal starte med at eg må ut en liten tur, men ellers tenker eg å “Jobbe” videre med den der Julekransen min…Går tregt etter den vellykka sløyfa, men en figur ble montert på før eg la meg i natt – Trenger flere figurer da…Samtidig som at HELE heimen bør vaskes…Etter planen skal det også være ferdig pyntet til helgen…Ikkje sant…På den andre siden er det ikkje 1.des før neste torsdag…men eg pleier alltid være ferdig pyntet 1.søndag i advent…Vel vel, får nå sjå…Har jo også planer om
å lage til Julekos på bloggen i desember, prøver å jobbe litt med den saken, men eg kjenner så absolutt på at det har vært en anderledes høst dette året…Sukk

 

 

LAG DEG EN GOD
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg