EG KLARTE DET!!

Reklame | Rito Hobby

 

Ikkje sant!? Det var jo slettes ikkje vanskelig i det hele tatt, som vanlig står og faller det hele kun på egen tålmodighet 🙂 Eg har perlet en god del sløyfer før, har jo en haug av Pakker! Denne sløyfa er ikkje bare betydelig større, men også dobbel, altså 4 enkle sløyfer som skal bøyes og tøyes for å ligne på en sløyfe.

 

Alt av Hama Perler og brett får eg fra RITO HOBBY som eg har funnet ut har den kjappeste leveringa! Det er viktig, spesielt nå før jul. Til denne sløyfa har eg brukt Rød nr 22
og det gikk vel rundt ca 3000 perler vil eg tro
😀

 

 

 

Det var jo i går kwell at eg prøvde meg på en Tuvja Krans 😀 Før eg la meg i natt fikk eg perlet ferdig
Denne Gigant sløyfaDesignet av Anja Tacaks

 

 

 

 

Først perler du alle delene og så kommer strykingen! Eg fylte en realtivt stor sånn Tupperware boks med kaldt vann siden eg holdt på her inne på Hobbyrommet. Du stryker det kjempegodt, på begge sider, frem og tilbake helt til det er så mykt at du kan bøye den som du vil. Eg la en stor ispinne (Tungespatel) under slik at når eg etter å ha bøyd sløyfa ville eg får en rett baksiden når eg dyppet den ned i kaldt vann – Gikk galant helt uten vannblemmer!!

 

 

 

 

Sånn- 2 deler på den minste sløyfa.

 

 

 

 

Siden eg skulle feste den på kransen eg laget i går ville eg ikkje kun bruke lim for å få den til å henge på selve kransen. La altså denne ståltråden over, dette blir mellom den store og minste sløyfa. Bøyde så begge endene til baksiden, tvinnet og ståltrålen kunne til slutt bøyes rundt selve kransen.

 

 

 

 

Pensle så alle delene med skolelim og dryss på med GLITTER!! Vær fornuftig: Dunk etter hver overskuddet over på et ark og tilbake i glitterboksen! Gikk nesten hele boksen til alle delene ser du, greit å få noe tilbake da 🙂

 

 

 

 

Alle delene skal glitres før den monteres, var jammen godt at Anja skrev det,
hvis ikkje hadde eg nok montert den først…

 

 

 

 

Jaja så spørs det da…Blir desember for kaldt, eller går dette greit? Hmm
Nå er det kun glitteret som er limet med denne, selve monteringen er gjort med limpistol…

Nå må eg se hvilken annen pynt eg skal putte på denne kransen 🙂 Ååå eg er sååå sulten at eg orker snart ikkje vente på middagen lengre!! Ali kokkelerer og det tar sånn tid! Blir spennende mat da, han lager det for første gang så dette blir nok uansett smaksopplevelse! Lukter himmelsk, sånn sett lover det godt 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

11 kommentarer

Siste innlegg