1. Turdag – God Morgen!

 

Ikkje la deg lure, dette er så visst ikkje værprognosen for i dag….Her ha det kommet et dryss med snø i løpet av natten, det er meldt KULING hele dagen og det er 1 gr…..Dvs det kan bli relativt kaldt…! Iskaldt vil eg påstå! Heldigvis klarte eg å rote frem noen gode ullvotter og en ubrukt Calorimetry og sååå er eg spent på om eg vil fryse med de nye klærene 🙂 Åja, eg var nødt for å kjøpe litt nytt…Sånn er det når man legger på seg, noe eg har gjort det siste året og 2…Sukk…Selv om det gjerne koster litt har eg vært heldig med årstiden for eg har fått med meg både julesalg og januarsalget! Nice! Nå gjenstår det å se hvor mange lag ull eg trenger hehe: “Får kle på meg lagvis og springe ut på terrassen å kjenne” – Vil ikkje blir FOR varm heller, vel vel…det går nok bra – Kjenner at eg faktisk gleder meg! Første tur er der hvor eg vokste opp og hvor barndomshjemmet vårt står 🙂 

 

 

 

 

Uten problem kom eg meg ut av dynene kl 07:00 med en gang alarmen ropte på meg! Har aldri hatt problem med å stå opp så lenge eg får nok timer på øyet. 6,5 t pleier å holde i massevis så halv ett i natt sluknet eg 🙂 

Sitter bare her å nyte en stille morning, bare Milo som durer litt på saueskinnet sitt ♥ Har laget meg en god smoothie med havregryn, blåbær og vaniljemelk. Selv eg skjønner at eg må ha noe i systemet før eg skal ut – Er jo slettes ikkje et frokostmenneske, men en smoothie og en ingefærshot går helt fint.

Har fortsatt litt godt tid, storesøs henter meg kl 10 🙂 Tja, eg får ta meg en tur på badet
for en kattevask og kle meg etter hvert.

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg