1 Vinner – GOD JUL

 

Endelig! Den siste måneden har denne Julekalenderen surrer her på bloggen. Nå er den avsluttet
og 1 vinner er trukket! 24 gaver er pakket inn, eller nei…23 er pakket inn og nå skal eg ordne til nr 24, selveste julaften 🙂 Da krysser eg fingrene for at kalenderen faller i smak og at vedkomne kan
kose seg litt hver dag hele desember 🙂

 

 

 

 

Det var kommentar nr 45 som gikk av med eieren! Hvem er å dette tro…??

 

 

GRATULERE til

FruensVilje!

 

 

Send meg addresses din på mail ([email protected]) så skal eg få pakken avgårde,
det er et stor Norgespakke så den må etter hvert hentes på posten 🙂

Om nå vinneren ikke melder seg trekker eg en ny på lørdag

 

Takk Takk til alle som var med å gjøre dette gøy!

 

 

 

 

 

Tenkte bare eg skulle tippa deg litt OM du som meg trenger en liten fornyelse av søte julekopper etc.
Eg fant noen eg likte veldig godt på Sparkjøp; HER, HER og HER 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

14 kommentarer

Siste innlegg