1 Vinner og endelig HELG!

 

Ok, som lovet så skal eg nå snurre hjulet å se hvem som får seg 4 herlige Alpakka Forte Classic i posten! Da blir det nydelige sokker for å si det sånn 🙂 La meg nå snurrer litt inne på Random.org…..*trommevirvel*….

 

 

Kommentar nr….

 

 

…41, og den som skrev den er:

 

 

LIV. I. ANDERSEN

 

Gratulerer så mye, nå blir det sokker 🙂 
Send meg adressen din du så fikser eg resten 🙂 

 

 

 

 

Egentlig burde eg ligger rett ut som et slips, men hodet er på plass og tett nese og ører har eg tatt ballegrep på for nå er det helg! Har mye kjekt å styre med og enda kjekkere er det at Rito har lyst å bli med på Cernit galskapen så dette kommer nok til å “ta litt av” etter hvert 🙂 I kwell blir det nok en del steking og lakking så får eg se da hvilke figurer som dukker opp frem over…

 

 

 

 

Har vært en fryktelig lang dag! Først 3 t med mor mi, på sykehuset, apoteket, butikken og hjem til henne, fikse og ordne, hjem å hente Ali og så ut på handel….Eg kjørte hjemmene fra før kl 10 og dalte ned her i stolen halv 6…Kaputt! Men nå har eg endelig fylt opp kjøleskapene! Eg ble jo syk rett etter det nye kom i hus og det er ingen her som egentlig går på skikkelig handel uten at de må haha Men nå er skap, frys og bod fylt opp 🙂 

Skal bare svinge litt middag til Dib nå og så er det kwell!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Herlig. Da kan helga bare komme.
      Kryssa fingran for at helsa også kommer seg på plass for deg. Gleder meg til å se di fine «kuan» når de er klare.

Siste innlegg