10 Heldige Vinnere – Kos dere!

Designet av Helen Olsen

 

Da var Give Away`n over og eg har trukket ut hele 10 heldige som får tilsendt oppskriften på tunika`n over her på mail. (Eg bruker mailen som står under kommentaren din i hovedinnlegget) Mailen blir sendt av Helen Olsen så husk å sjekk søppelet om du ikkje får den. Får du mail fra en ukjent avsender kan mail ofte havne der nemlig 🙂 

Tunika`n strikkes på halvtjukke pinner så svinger du deg rundt rimelig kjapt så har du en ny tunika å svinse i utover høsten og vinteren 🙂 Så deilig! Selv om du er nybegynner vil du kunne beherske denne oppskrifta så ikkje gi opp – Spør om hjelp om så var 🙂

 

 

Vinnerene er:

Torild S Aaserød
Gro Matmor
May Lillian
Drude B
Inger Lorenzen
Rakel Solvang
Anne Marie Ellingsen
Marit Askim
Marit Øvregaard
Kjersti Eldholm

 

JuHuuu SÅÅÅ GØY med såååå mange vinnere! 🙂 Nå altså! Ja NÅÅ fortventer eg å se mange snertne damer utover høsten i flotte kjoler og tunika 🙂 Misunner dere virkelig for denne er herlige altså 🙂
Kose dere alle som en og husk å NYT hver eneste maske 🙂

Nå skal eg kose meg med det nye strikketøyet mitt, det blir overraskende vanvittig deilig og egentlig ganske lekkert! Skal vise deg litt senere 🙂 Bling-Bling sier eg bare! Nå trenger eg virkelig en StrikkeKOSEpause for eg har RIBBA soverommet vårt og gudene skal vite at det trengtes!! Fresh seng er vel noe av det beste som finnes!??

 

 

KOS DEG OG HUSK Å NYT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg