HVORFOR IKKJE BARE HEKLE EN LAPP ELLER…..3789??


Polly Plum

Tror ikkje eg hadde godt av å se på alle teppene mine i går! ANGST! Har vært helt fiksert på lapper siden….ja HEKLA lapper! Gid det var lapper med egg og mel for dette kan virkelig bære helt feil frem….Ja for eg har NOK påbegynt nå! Sånn er det av og til, eg blir helt fiksert på å gjøre noe med heklenåla….kom jo på i går kwell at eg har 2 kurver inne på det andre rommer, hver av dem inneholder hvert sitt teppe komplett med garn, Hekleprosjektene mine….SUKK…Vet ikkje om eg tør si det, men eg fikk altså sykt lyst å hekle, da spesielt etter at eg bokstavligtalt ramlet over disse lappene….

 

RIVER


Polly Plum

SALLY

 



Polly Plum

JUNE



Polly Plum

DENNA

Gratis Oppskrift

 

 



Polly Plum

YVAINE
 

 

Åååå vettu? Den ene kurven inne på rommet inneholder KUN en hel haug med tynn Alpakka og de skjønneste lappene du kan tenke deg! Alle i turkise og lime grønne farger, Mmmm det er så meg!
Det er et enkelt teppe hvor hver lappe hekles fast etter hvert og eg vurderer faktisk å bytte kurven ut med en her i stua! Prøver å skyve lysten bort, men det er søren meg ikkje lett for i den andre kurven ligger det en ganske stor stabel med lapper heklet i Lima i Kamelfarger og diverse blåfarger!

Skjønner ikkje at eg kunne glemme de 2 kurven altså!?? Mulig eg bare har fortrengt det hehe
Tror muligens eg må friste deg med de hihi Ja for eg tror du kommer til å ville hekle iallefall det ene, det er lapper som virkelig går fort unna altså! Har du heklet i tynn Alpakka noen gang? Ja på nål nr 2?? Blir akkurat passe fast og godt 🙂 Blir så skjønt kan du tro! Nei, nå er det altså rett før eg begynner
å hekle! Tror eg må tvinge meg til å strikke noen runder før eg tør hente inn de kurvene!
*Skjenker litt ny kaffi*

 

Eg sitter med fingrer og tær i kors og håper på BRA vær i morgen! I dag er det meldt ganske varmt, men det er fare for både regn og torden, men i morgen MÅÅ til i det minste være opphold!
Jr skal på tur med klassen, de skal sykle til en camping ca 11 km borte og sove i telt til fredag.
Det er en skoleoppgave så de får karakterer! Skal grille på bål, bade og ha masse gøy!
DA passer det veldig dårlig inn med regn…

Jaja, da er det jammen meg onsdag allerede og det i uke 2 etter skoleferien! Tenk du, om 4 mnd er det allerede 1.Juledag Ho Ho Ho Jr har startet nedtellingen til Høstferien allerede HAHA Joda, han trives veldig godt på skolen og gjør det veldig bra, men han liker ferier og det er jo alltid bra
å se frem til no gøy, ikkje sant??

Før eg la meg i går kwell…ehee…natt satt eg å så på Svenske Hollywoodfruer! Herregud så TRAGISK! Er det MULIG eller?? Hun der Gunilla er jo søren meg ikkje helt god! Ble jo ganske “fasinert”(??)
og var bare nødt for å se det ferdig, ergo ble det litt sent *Kjenner det ja, Gjesper*

 

 

 

Men du må KOSE deg
og ha en Flotters Dag!

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

 

#heklelapper #hekle #lapper #crochet #color #farger

4 kommentarer
    1. Vettuhva Gro? Det er faktisk ikke lov å legge ut sånne fristelser. Men herrejemini så fiiiiiiine de var, og jeg har hamstra bomulls-garn i lang tid nå.Til en helt annen lapp. Så nå får jeg beslutningsvegring og det blir det lite lapper av. Hmpf. (skrevet med et ørlite smil om munn.)
      Herlige du! 🙂

    2. Vanja: *fniser* hehe Skjønner ikkje problemet? Det er jo bare å starte på mange forskjellige lapper, tenkt på DET flotte det blir utav det? 🙂

    3. Jeg ser sjelden på hollywoodfruene men er som deg; klarer liksom ikke å la være å se hvis jeg dumper innom-blir helt fasinert. LK

    4. lene: Noen ganger tenker eg:” Det må jo bare være spill” men tydeligvis er det ikkje det hehe Blir nok å se det før eg legger meg i kveld også *hekta* hehe

Siste innlegg