ET HINT AV HØST – LAURA AYLOR


Laura Aylor

Det ligger i luften! Ja det gjør det, eg kjenne det nemligen! Selv om det var skikkelig varmt i dag så var det ikkje til å unngå å legge merke til endringen, det lukter litt anderledes på en måte 🙂 Sjal er noe man trenger å slenge rundt seg når vinden blir kaldere, ja sjal som senere kan surres godt rundt hals og hode(?) når kuldegradene biter i ørene. Laura Aylor er en kløpper på sjal! Ahaaa så mye fint:

 

LITCHFIELD SHAWL
Bildet over


Laura Aylor

WESTPORT WRAP

 

 


Laura Aylor

SUNSTRUCK


Laura Aylor

HINT OF AUTUMN

 

 


Laura Aylor

ALL THE SHADES OF TRUTH

 

Herliga London altså! Eg har BURSOVE i 1 time og 20 min og eg følte eg hadde sove i minst 4 t da eg våknet av at det dinga på dørå! Skal sei eg fikk fart på meg hehe Heldigvis var det bare Jr som kom hjem fra en kamerat Phu Liker ikkje å bli vekket av besøk liksom hehe Mor mi komme her om ei stund og hu har kasta seg over Selbustrikk igjen!! Hmmm dvs det etter hvert blir opplukk av tomler på meg….Det er liksom èn grunn for at eg ikkje strikker så mye slike votter…selv om eg liker de….Hmm

Eg har uansett OVERBEVIST meg selv at det er best om eg bare fortsetter på Hverdagsjakka så den skal oppi igjen nå i kwell, kjenner vel at det er i grunnen riktig 🙂 Begynner å komme meg godt nedover magen nå og da pleier det å gå fort 🙂 Snart på tide å prøve den på JuHuuu

 

 

 

KOS DEG MASSE OG HA
EN STRÅLENDE KWELL!

 

 

 

Go`klem fra en Vibbedille i oppvåking 🙂


#strikking #strikk #sjal #knit #shawl #høst #autumn

6 kommentarer

Siste innlegg