ÅÅÅ SØTESTE! -GRATIS OPPSKRIFTER


Jinty Lyons

Åååå det å hekle småplukk kan mangen ganger være skikkelig gøy! Blir jo ferdig omtrent før en starter! Alle babyer trenger booties, ja opp til flere, ja ganske mange faktisk hehe Må jo ha et par til hvert antrekk skal vites og med den tiden det tar å hekle de kan man virkelig hekle mange! De kan hekles
i bomull eller ull, la årstiden bestemme eller ta det garnet du liker best å hekle med 🙂

Fant et knippe med flere morsomme oppskrifter og alle er Gratis, klar til å lastes ned:

 

BABY UGG STYLE BOOTIES
Bilet over

Str 0-9 mnd

 

 

 


Jinty Lyons

CHERRY BABY BOOTIES
Str 0-9 mnd

 

 


Jinty Lyons

RUDOLPH CHRISTMAS BABY BOOTIES
Str 0-9 mnd

 

 


Jinty Lyons

DINOSAUR BABY BOOTIES
Str 0-9 mnd

 

 

Hmmm kjenner eg er ganske sliten i dag igjen….skal jammen ikkje mye til før eg føler meg litt dradd, men det hjalp på at Amira var innom i går kveld med litt positiv energi 🙂 Negative mennesker suuuger energien rett og slett rett ut av meg, har du merket det noen gang selv? Det er en sånn rar følelse for man kan ikkje stoppe det helt, ja uten at det blir en klam situasjon, skjønner?
 

Men, eg er innstilt på å ha en KOSELIG dag her i Go`stolen, kanskje eg burde ta å strikke ferdig den ene Bootien eg har her i kurven min? Ja,for som sagt, alle babyer trenger booties, mange, og eg har ikkje strikket et eneste par!! De eg har startet på er i samme kasmirgarn som den lille omslagsjakken eg strikket og det hadde vært så søtt sammen 🙂 Hadde også lyst å strikke noen i den RosaLilla fargen som er i Viggo`en og det er fortsatt tid! Ja iallefall noen uker 🙂 Ååå eg GLEDER meg sånn!
Gleder meg til me kan være barnevakt for ei tulle
<3 
 

Eg var flink i hele går kveld faktisk, ja eg strikket som bare det på Hverdagsjakka og TAKK og PRIS for at den har striper! Da går det merkelig nok mye fortere! Elsker striper, men ganske snart nå blir det bare grått på resten av jakka, da kan det gå litt trått inni mellom, men eg er optimist!

I dag kl 17 skal Jr møtes på skolen med sykkel og pakket ryggsekk for så å sykle 11 km til nærmeste camping, blir så spennende hehe Prøvde å få han inn i Sjøspeideren for noen år siden, men når han fikk høre at han da både måtte tisse og sove ute ville han ikkje hehe Amira gikk i Sjøspeideren
i mangen år, ja hun tok t.o.m BåtførerBeviset og kjørte både stor og liten båt + hun sov ute sommer som vinter. Så forskjellige kan ungene være. Amira har 0 problem med å bli med Ali å mekke på bil, skifte dekk og bli skitten, Jr får noja av det samme hehe Derfor skal det blir spennende å høre hva Jr syns når han kommer hjem i morgen tidlig, han gleder seg iallefall og eg tror nok han
kommer til å KOSE deg okke som 🙂 Han skal iallefall bade sier han 🙂 

Kommer nok til å ha mobil på nattbordet med lyden PÅ i natt hehe Man kan jo aldri vite hehe

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG-SNART HELG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

 

 

#strikk #strikking #babybootie #bootie #gratis #oppskrift #babytøfler

4 kommentarer

Siste innlegg