EVENTYRLIGE SOKKER


Sue Grandfield

Ahaaaa hvem vil ikkje ha ei slik rekke med sokker?? Det er jo rett og slett til å dåne av! Selve sokken er UTROLIG enkel, ja som nybegynner på sokkestrikk er det bare å kaste seg over! Det er engelsk oppskrift, men forklaringen er veldig enkel så dette er et SUPERT nybegynnerprosjekt både som sokkestrikker OG engelsk sokkestrikker, men husk du bør strikke minst 10 par hehe Dette er et bilde som får det til å spinne i mitt hodet! Det verste er jo at eg har så og si alle fargene i Wollmeise
og Bugga! Kan blir luksussokker av sånt! Farlig Farlig! Men, oppskriften er Gratis, ja det er forøvrig alle i dette innlegget så det er bare å snappe med seg og starte på Julestrikken 🙂
ALLE trenger jo sokker, ja t.o.m den gamle tanta de! Lykke Til 🙂

DECATHLON
Bildet over

 

 


Sue Grandfield

GAUDI

 

 


Sue Grandfield

MACCHIA DE COLORE

 


Sue Grandfield

MEDIUMWEIGHT POPPIES

 

 


Sue Grandfield

MISTRESS D

 

Ahaaaa denne dagen har vært helt HIMMELSK tross i en mørbanket kropp! Har jo omtrent sovet i et døgn utenom små avbrekk rundt doskåla og eg er overlykkelig over at eg tross alt får sove så godt og ikkje minst mye! Tror alikevel at kroppen spenner seg når eg sover for eg verker så sprøtt i leggene, låra, armene, magen og ryggen hehe Det kjenner ut som eg har hatt ei vanvittig treningsøkt hehe
SÅ da tar eg det som det, ja ei treningsøkt haha Hodet svever fortsatt, men eg tror hjernen har godt av å koble ut etter et så heftig døgn 🙂 Alle trenger pause av og til hihi

Ali disket opp med grillspyd og ris med englehår i dag! Eg sto over kyllingen, men spise noen sjeer ris, stekt paprika og grilla mais 🙂 Sist eg spiste var på onsdag da eg hadde meg skål med salat! Av og til er det sånn og når eg har migrene spiser eg NADA! Vekta viste HELE 3 kg i minus og det er ikkje så bra så eg satser på å ta deg igjen i hamburgere i morgen HAHA Blir nok bedre med mat i morgen vil eg tro så det var ei lokka at migrene ikkje kom da! Tenk på den kjipe bursdagen eg hadde fått da!
Flaks som vanlig hehe

I dag har eg bare sittet å sullet, har faktisk strikket litt på babaybootien bare for å ha noe lett i hendene mens eg har sett på filmer, koblet fullstendig av med andre ord 🙂 Herlig å lade skikkelig, eg mener; Hjernen funker jo ikkje uansett i dag kan like godt spille hjernedød da, ja som en amøbe *ler*

Håper din dag har vært fin? Har du SOL?? Her har det vært MØRKT hele dagen,
regna og blåst, skikkelig InneKOSEvær 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
VIDUNDERLIG KWELL!
DET SKAL EG 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra ei sliten, men overlykkelig Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #sokker #gratisoppskrift #wollmeise #garn

6 kommentarer

Siste innlegg