NYE TOP-DOWN OPPSKRIFTER


Isabell Kraemer

Når du tror det er en pause i herligheten og det ikkje er det! Skikkelig herlig! Isabell Kraemer bare pøser ut med deilige design og nå sprenger eg snart mappa mi! Det er aller beste er at alle disse designene er NYE og alle strikkes Top/Down 🙂

COZY AFTERNOON
Bildet over
Opp til str 55″


Asja Janeczek

JUICY GLOSS
Opp til str 47″

 


Fraulein Stadtich

AT THE SEASIDE
Str XS-XXL
Gratis oppskrift

 


Foto: Petra Orrbeck/ Design: Pinneguri

DAMEJAKKE VANNDRÅPE
Str XXS-XXL (opp til 120 cm)
Norsk Oppskrift

 

 

Sånn, søren ikkje verst det på en sånn fin lørdag 🙂 Ja eg mener, SOLA skinner beint fram og det er ganske varmt! Skal eg fortelle en ting?? Burn vettu, ja det er IKKJE godt i kaffien!

Story`en bak dette startet i går, Ali var å handlet alene, kjøpte 2 Burn til meg og 2 Batteri til Jr, satte de i en pose sammen med 2 kg sukker……Da eg skulle pakke ut varene var den ene Burn`en sprukket = MYE Burn flytende i posen ergo trakk dette inn i sukkerposene…..
Ali tømmer alt sukkeret, jada, inkl det som er bløtt oppi en brødpose….
Eg sier: “ALI! Ikkje ta med det våte da!” “Joda, det går bra”, sier Ali…..

I dag; eg står å lage kaffi, skal fylle sukkerskåla (JA me bruker sukker i kaffien) Sukkeret i brødposer er blitt en MURSTEIN og må kakkes løs, har det jo i kaffien i mangel av annet sukker =
Burn i kaffien er da slettes ikkje godt! URK!

Nå? Ali og Jr er dratt på senteret for bla å kjøpe SUKKER! Haha

Når de kommer tilbake trooor eg at eg skal bevilge meg en time på øyet! Ja man blir ganske søvnig når man står opp kl halv 7!! Vet`kje hvilken vurderingevne eg brukte i morges, men det var uansett ikkje et smart trekk *ler* Gjesper!

Dagen så langt er fin og den blir bare bedre og bedre 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT SKJØNN LØRDAG!

 

 

Go`klem fra Bursdagsbarnet Vibbedille 🙂

 

#strikking #topdown #lekkert #genser #strikkejakke #burn #kaffi

0 kommentarer

Siste innlegg