SPENNENDE STRIKK


Sunday Knits

Av og til er det veldig inspirerende å sitte å se på strikkedesign man gjerne aldri hadde strikket, men man setter den kreative hjernehalvdelen i sving på en herlig måte! Kjenner at eg liker veldig godt det eg se, men eg vet vel med meg selv at eg sikkert  ikkje hadde strikket det. MEN, om noen hadde strikket det til meg, ja da hadde eg brukt det, ja, for eg liker det eg ser 🙂 Liker både farge
og mønsterbruk og syns det er veldig spennende!

PAINTED DESERT
Bildet over

 

 


Sunday Knits

SANTA FE
Opp til str 58″

 


Sunday Knits

KILIM MITTENS

 


Sunday Knits

SONOMA STOLE

 

Vettu?? På min egen strikkefront er eg ganske straks ferdig med Bootie nr 2 + planen er å kaste seg over et par til rett etterpå! Det gjenstår å se HVA som skjernår det NYE Strikkeprosjektet kommer i hus i dag HAHA Kan jo være at alle hemninger da bare ramler klask i gulvet og eg blir Lost & Gone….Been there done that……alt for mange ganger…..Stålvilje som en….ehee…..MYGG!!

Ahaaa du bare må nyte denne skjønne orkidèen litt! Mmmm det er den fineste EG har hatt noen gang! Me har 3 små som står i kjøkkenvinduet, flytter eg de (JA eg har prøvd flere ganger) så DØR de! Denne “plantet” eg MIDT på salongbordet for denne fortjene å nytes! Har aldri hatt en så stor før eg, veldig høy og store flotte blomster *STAS*. Fikk den av Amira i går så denne må eg passe extra godt på <3 

Kjenner at det kunne ha vært godt med en liten kwil, men eg star snart starte VaffelPressa Jepp, litt etter at eg sto opp i dag laget eg ei DIGER røre så nå har den godgjort seg lenge i kjøleskapet 🙂 Regner med at mor mi kommer om en stund så da er det greit å være i gang 🙂

Ali sover ennå hihi og Jr trooor eg har for første gang fått BIHULEBETENNELSE!!!! Han “klager” på vondt i ansiktet litt under øynene og det kjennes ut som tannverk beskrev han det! Det var samme beskrivelse eg brukta da eg gikk til tannlegen og trodde eg hadde hull i alle tennene! Da var det nok bihulene ja! Ga han 2 Paracet og han FØLTE det lettet litt, men har han fortsatt vondt i morgen så er det rett til legen og hente Antibiotika….Tror det er best om det er bihulene. Etter en del øre/halsbetennelse som liten kuttet eg ut antibiotika på begge ungene da de var små for både legen
og eg var redd de skulle bli immune, da er det bedre å kunne bruke det når det er noe verre som slår til. Ellers gjør hvitløk, sitron og ingefær susen på en “vanlig” halssyke 🙂

Da håper eg du så langt har en skjønn søndag og at du har muligheten til å KOSE deg litt!
I morgen er det mandag og for mange ei travel uke har startet!
DA er litt KOS i hverdagen viktigere enn noen sinne! HUSK DET!

 

 

 

 

NYT EN STRÅLENDE
SØNDAG, SLENG BEINA PÅ
BORDET OG KOS DEG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 😉

 

#strikking #stole #poncho #jacket #votter #mittens #santafe #mønster #flerefarger #orkide

2 kommentarer

Siste innlegg