STRIKK BLEIEBUKSER – SOAKERS


Melanie Hoffman

Før, iallefall da eg var lita (bleie)jente var det helt vanlig med flotte og for seg gjorte Bleiebukser, gjerne under en kort kjole eller bare over ei strømpebukse. Eg hadde virkelig dilla her for noen år siden da eg ramlet over bleiebuksa over, kan tro den er gøy å strikke! Tilbakemeldingene har også vært at den er skikkelig god! Selv brukte eg dette på Jr, spesielt når me bare var hjemme. En body, strømpebukse
og ei festlig bleiebukse utenpå. Egentlig skal jo slike bukse brukes over bleia, men man kan jo ikkje gjemme noe så flott og morsomt!?? Godt at det meste er lov 🙂

 

TURTLE BUTT
Bildet over
Str Nyfødt – 12 mnd

 


Vivian Tng

ECOYARNS KNITTED SOAKER LARGE
Gratis Oppskrift

 

 


Courtney Kelley

DARLING
Str 0-12 mnd

 

 


Purl Soho

BABY BLOOMERS
Str 6 – 18 mnd
Gratis Oppskrift

 

 


Bilde:granolaGirl/ Design: Kelly Brooker

VANILLA
Str Nyfødt til XL

Sånn, hvis du har lyst å strikke noe smått, kjapt, gøyalt OG nyttig, ja så strikk ei Bleiebukse! Strikke gjerne et bar kosesokker til så har du en del av et skikkelig koselig antrekk 🙂

 

 

På min egen strikkefront er eg AKKURAT klar for å starte på selve REVEN! JuHuuu, dette blir spennende! ALLTID skikkelig gøy å lære noe nytt! Har muligens gått litt tregt med strikkinga i dag siden eg har samlet opp HusmorPoeng ved å vaske gulver og støv i stua *GaShing* Har t.o.m satt på en maskin med klær og planer om èn til, skal bare henge opp en del klær først 🙂


Fordelen med å ha bursdag er at man i lang tid etterpå kan kose seg og nyte flotte blomster i heimen! 12 slike DIGRE roser fikk eg av mor mi og de er blitt SÅ flotte kan du tro! Elsker blomster i vase,
men de kunne nok stått mye lengre om eg passe på de hehe Eg er nemlig ikkje DER at eg tar de ut på kjøkkenet hver 3. dag og skjærer og kapper, neida, eg gir de vann når de har drukket opp og når de visner, ja så visner de og da blir de gjerne også stående en stund…..i blant helt til eg får nye hehe
Fint triks det! Ja, f.eks: Mor mi ser eg har visne og brune roser i vasen så neste gang hun kommer har hun med nye! Hihi Neida, eg er ikkje sleip, det har bare blitt sånn haha

I tastende øyeblikk står Ali å kokkelerer herlig middag og eg har faktisk invitert mor mi på middag idag! Blir nok koselig 🙂 Har inntrykk av at hun ikkje lenger orker å lage så mye middager
og da kan det vært greit å invitere av og til 🙂

Men ok, nå vil eg starte på REVEN, skal bare henge opp klær først! SÅ nå stikker eg og får det gjort!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HELMAX TIRSDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

 

#strikking #strikk #soaker #bleiebukse #babystrikk 

0 kommentarer

Siste innlegg