NORSKE STRIKKEVOTTER TIL JUL?


Wenche Roald

Åååå kan tro Wenche Roald begynner å få et SOLID utvalg av flotte strikkedesign nå! Ja vettu?
Du er nesten NØDT til å ta en tur innom
Ravelry siden hennes! Der kan du fråtse i flotte NORSKE design og oppskrifter, ja det er faktisk bare å velge å vrake og etterpå kan du kle deg fra Topp til Tå! Helt sant! Eg var der nettopp selv ser du og eg mesket meg i flotte votter! Åååå det er så mye fiiint! Votter er dessuten super og utrolig flotte til Julegaver! Det er nesten bare å sette i sving pinnene for nå er det MINDRE enn 4 mnd til at alle gavene BØR være innpakket! Kos deg og Lykke Til 🙂

 

ASTRANTIA
Bildet over

 

 


Wenche Roald

ANNES BLOMST

 

 


Wenche Roald

VOTTEVOTTER

 

 


Wenche Roald

TUSENFRYD

 

Sånn, da har du altså fått servert 4 NYDELIGE votter på en Sølvfat på en helt vanlig fredags formiddag, ja og + at du selv kan ta turen innom Ravelrysiden (link over) til Wenche Roald
og bare KOOOSE deg! Ja du har jo hele helga på deg 🙂

* * *

Jaja, da ble det jammen meg en sykelig hjemmeuke på Jr denne uka…..Han følte seg god, eller bedre tirsdag kwell og skulle på skolen på onsdag, HVA SKJEDDE?? Joda, våknet med feber IGJEN + Øreverk….Da var det bare å krype under dyna igjen og han har virkelig hanglet, derfor tar han like godt helg nå og satser på en FRISK start på mandag, du vet; Ny Uke og Nye Muligheter 🙂

Hmm tro hva som skjer i helga? I følge Yr skal det nå iallefall regne i dag dermed blir det full fart ned på senteren å hente hjem HelgeKosen + me må kjøpe en gave 🙂 På lørdag skal det visst nok være opphold og fantastiske 16 grader så kanskje det blir en liten tur ut? Ja og på søndag blir det bursdagsfeiring av Trym som blir 5 år! Ja ikkje sant man kan lure på HVOR de 5 årene er blitt av?? Syns nettopp det var til han eg satt å strikket Babyklær!?! Nå er det til hans lillesøster! JØSS!
OJ! Eg må få gang på å vaske alle klærene eg har strikket, ja for det kan jo egentlig skje anytime nå!

Tja, eg sitter egentlig bare her å venter på at Ali skal sige ut av dynene og få i seg litt kaffi. Eg er alltid annige på å komme litt tidlig av gårde, tidlig i gang, tidlig tilbake for å STARTE helga 🙂 I kwell skal det også legges rent på senga, Mmmm, sengetøy som er vasket med Ariel og KOKOS skyllemiddel! Mmmm kommer vel til å drømme om palmesus og azurgrønt hav hehe Kan tro det skyllemiddelet er HERLIG! Tror eg har vaska den nye kosegenseren min 3 ganger denne uka, ja bare for å friske opp duften *ler* AVHENGIG allerede hehe Har du prøvd den du? Ja Kokos`en? Tror det er Softlan sin.

Men ok, eg får komme meg på badet, ja så er iallefall eg klar om ikkje annet 🙂 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE FREDAG!

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #votter #mittens #wool #norskeoppskrifter

4 kommentarer

Siste innlegg