LEKRE ULLKJOLER TIL HØSTEN OG VINTEREN


Heidi Kirrmaier

I dag er det merkelig nok ALT for varmt for en ULLkjole, men skal ikkje klage for eg kan dermed gå i fin høstkjole, ja den eg fikk fra LovelyPlanet 🙂 Elsker den Blomsterkjolen med alvehetta, men eg jukser litt da for eg har ULLstrømpebukse på meg! Svetter litt nå, men regner med at det kan være godt når mørket faller på i kwell 🙂 Om en times tid er me klar for Take_Off og eg ser frem til en kjekk og garantert morsom ettermiddag, ja det må det nesten bli sammen med verdens beste 5 åring!
Da går det litt i 100, men blir nok mye kos også 🙂

 

IGLOO
Opp til str 52″



Purl Alpaca designs/ Design: Kari-Helen Rane

ICON DRESS
Opp til str 44″



Norah Gaughan

AKIN
Opp til str 54″



Mårten Ivert/ Design: Cirilia Rose

KILORAN
Opp til str 43″



Veera Valimaki

LANE WAY
Opp til str 50″



Hilary Smith Callis

PARAPLUIE
Opp til str 56″

* * * * 

Jr sto opp i 13 tiden og søren meg var han blitt servert et par komler i halsen! Hjelpes meg!
Med en høygravid niese tar me hensyn og lar han være hjemme, kan ikkje risikere å smitte henne med noe nå! Amira derimot har verdens beste TID! Hun står nemligen ute i sola å vasker/polerer bilen, baby`en sin hehe Må jo nesten benytte det FLOTTE været for å kunne kjøre rundt i en skinnende bil 🙂

Eg har akkurat avsluttet påkledning og diverse på badet så hun kan bare hoppe i dusjen anytime 🙂
Om det blir krøller på meg eller ei får tiden vise, eg har nå iallefall glattet det sånn i tillfellet 🙂 De unge har jo alltid tid til ALT, men eg vet at tiden kan FLYR og med en time til avgang blir det knapt, Jaja 🙂

Nå tar eg bare å roer helt ned og strikker noen runder, pr akkurat nå har eg hele 9 nøster på pinnene så det gjelder å holde snurren rett i munnen, men det blir noe vase uansett Pytt Pytt!
Kommer nok muligens innom en tur i kwell og kanskje har eg noen bilder av det skjønne bursdagsbarnet? Hvis han har tid til å holde seg litt i ro, Åååå det blir så GØY! JuHuuu

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE SØNDAG VIDERE 🙂

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #ullkjoler #strikkekjoler #oppskrifter #høst #vinter

0 kommentarer

Siste innlegg