VARME FARGEKLATTER TIL KJØLIGE DAGER


Emma Wright

Ååå denne fargeklatten kunne eg tenkt meg! Åsså i akkurat disse fargene! GIVE IT TO ME! Du kan jo selvfølgelig strikke den i  “dine” farger. Mønsterstrikk er gøy å strikke og det er helt Moteriktig om man er opptatt av det 🙂 Fargeklatter i en ellers mørk (trist?) årstiden er i grunnet et møst,
det liver opp og hever humøret ikkje minst 🙂

STELLAR
Str S-XL

 

 


Emma Wright

HELGA
Opp til str 40″

 

 


Emma Wright

EREA
Opp til str 40″

Frem til nå har eg i grunnen bare sittet her å halvsovet, denne formen har da slettes ikkje eg bestilt! Skal straks avgårde for å hente Jr, han er heller ikkje i form, men pga Nasjonale prøver karret han seg opp og på skolen 🙂 Når me så er hjemme igjen skal eg gå strake veien rett i seng! Vær du sikker!
Skal dra dyna så langt over hodet som overhode mulig og sove heeelt til eg våkner av meg selv!

Alltid når formen min er dårlig gleder eg meg til kwellen, det hender nemligen at ting avtar etter noen extra timer under dyna 🙂 Satser på det i dag også 🙂 Som eg nevnte i går spiste eg 2 vidunderlige boller og eg tror det er de som straffer meg hehe Magen er sykt oppblåst og ikkje god. Har i grunnen mer eller mindre sluttet å spise brød og med pizza også denne helgen har det vel blitt for mye deig!
Til vanlig spiser eg stort sett KUN 2 RugSprø til dagen, da er magen rolig 🙂

Jaja eg får ta på meg skoa og komme meg avgårde 🙂

HA EN HERLIG
ETTERMIDDDAG 🙂

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #farger #vinter #høst #genser #kjole

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg