MÅ BARE DÅNE LITT!


Heidi Kirrmaier

Begynner å bli litt slitsom dette her! Ja å “Dåne” hele tiden, men det skjer til stadighet nå altså hehe Om det er fordi eg er sliten eller fordi det stadig dukker opp lekre ting, ja det er søren ikkje lett å si,
i dag tror eg det er en kombinasjon 🙂 Heidi Kirrmaier er mye i samme gate som flere av mine favoritter; Det lekre og stilrene som eg bare elsker! En flette i ny og ne frisker bare opp syns eg
og Go`biten over her er jo berre lækker!

Denne er ny nå i september og strikkes i DRØMMEGARNET mitt BROOKLYN TWEED Shelter!

 

 

 

 

CATCH OF THE DAY
Bildet over
Opp til str 53″



Heidi Kirrmaier

 

 

 

WALKING ON THE MOON
Opp til str 54″



Heidi Kirrmaier

Sjekk DE RÅTØFFE armene!!! WOW!

 

 

 

SPACE GIRL
Opp til str 50″



Heidi Kirrmaier

 

 

 

PIPIT
Opp til str 52″

Noen annet som Heidi Kirrmaier tar hensyn til som er veldig POSITIVT er størrelsene! Hun designer opp i ganske romslige størrelser og husk at størrelsene er oppgitt i TOMME/Inch dvs f.eks på den siste her som er 52 Inche er det samme som 132 cm rundt brystet 🙂

* * * *

Nå sitter eg Godt plassert i Go`stolen her mens mor mi ligger på sofaen å kwile….Ja det ble en sånn dag ser du! Må bare NYTE denne Me-Time Timen så godt eg kan, ja for det blir sikkert en sen kwell…natt….Selv er eg ganske så Kaputchji etter en RallarRunde med mor, men NY mobile ble det på henne og eg fikk meg hele 2 NYE Kosegensere som Takk for hjelpen 🙂 Da me kom hjem var eg drivvåt av svette og pisseblaut av regnet så eg forsvant strake veien i dusjen! Ryggen holdt på å ta livet av meg, men nå kjennes det ut som om medusinen virker på det meste så eg håper på en bedring både her og der…. Men JA, det er slitsom med smertefulle dager, spesielt når man har en mor som ikkje er god og som i tillegg er ensom….Det er i grunnen ganske viktig å stille litt opp, skulle vel bare ønske at eg ikkje var alene om det…men men….

Tenker eg tar å strikke litt eg og krysser fingrene for en fin kwell 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG!

Her regner det Kattunger!

 

 

 

 

Go`klem fra ei sliten, men optimistisk Vibbedille 🙂

 

#heidikirrmaier #strikk #strikking #gensere #topdown

4 kommentarer
    1. Å den første det var virkelig verdt å klaske i golvet av. Nyyyydelig.
      Håper dosen din funker snart, så får du slappa av.

    2. Ønsker deg en riktig fin kveld og håper formen kommer seg, og at du får strikket litt i kveld 😊

    3. Stell godt med deg selv— og mamma’n . ( det var hun som lærte deg å ” spise med skje” som det heter) 💕

Siste innlegg