NORSKE SKJØNNE SJAL

Mademoiselle C

Eg VET at flere av dere sliter med engelske oppskrifter, da er det spesielt sjaloppskrifter som kan være litt ekstra utfordrende pga av et HAV med forkortelser! Derfor har eg nå brukt ettermiddagen på
å funnet frem skikkelig lekre sjaloppskrifter som enten er norske eller som er oversatt til norsk 🙂
Da skulle det vel ikkje være noen grunn til å klage? hehe De fleste skal kunne få det til da iallefall 🙂

 

 

 

FRENCH CANCAN
Bildet over

 

 

 

 


Bitta Mikkelborg

 

 

SHINE BRIGHT DIAMOND

 


Bitta Mikkelborg

 

 

VINGESLAG

 

 


Lene Tøsti

 

 

TILIA

 

 


Lene Tøsti

 

 

 

BETULA PENDULA

 

 


Daria Sorokina

 

 

INCAS SHAWL
Gratis Oppskrift

* * * *

 

I dag skal eg Klekke mitt aller første PókemonEgg! hihi Forrige gangen me var på tur fikk eg prøve mitt første Pókestop og da fikk eg et egg, men ikkje vist eg at eg måtte aktivere det når me kjørte
Det skal eg derimot gjøre i dag 🙂 Da eg hente Jr på skolen i dag kjørte me innom både Betania og Kirka hehe Jepp, begge deler er Pókestop og eg fikk Snappa til meg noen baller og “snop” *GØY*

 

Spørs om det blir noen tur på Ali og med for det blåser sånn og det liker da slettes ikkje Ali hehe Guttene blir hentet på treninga halv 8 så dermed kan me i tilfellet kjøre rett hjem igjen – ME TIME 🙂
Har bare litt igjen på ørene til Reven og det bør jo bli gjort i kwell 🙂 *God Plan*

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt søvnig Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #sjal #shawl #norskeoppskrifter #oppskrifter #pattern

4 kommentarer
    1. Her var det mange flotte sjal! Nå skulle gjerne hatt noen flere timer i døgnet slik at jeg kunne få strikket alle sammen…

    2. Har du et garn å anbefale til French cancan som er lett å få kjøpt i Norge.

    3. Jeg har funnet frem mitt french cancan sjal som ble påbegynt for mange år siden. Står litt fast da jeg ikke husker om man strikker kun kantmaskene frem og tilbake og fester til sjalet eller frem og tilbake over alle maskene i sjalet , inkl kantmaskene. Hva er riktig?

Siste innlegg