HA EN FARGERIK HELG!

HELG! Endelig fredag IGJEN! Ukene flyr av gårde, ja det er litt av en fart! Har t.o.m fått smakt litt på den bortkomne sommeren denne uka, søren ikkje verst! Ja HALLO, i går la eg meg kl 01 og da var det 20 grader! Ka tid skjedde DET sist?? I 18 Pil og bue!??

Veldig ofte når eg f.eks sier “Ååå nå er det snart helg” kommenteres det veldig ofte:
“Ka då helg, du har jo fri hele uken!” Joda, eg har fri hele uken og kan i grunnen gjøre akkurat hva eg vil, men HELG er HELG, da har også Jr fri og me kan kose oss litt extra 🙂 Da kobler hjernen ut og eg det trengs ikkje tenke på matpakker, leksekontroll, trening, kjøring og henting –
Helg ER Herlig, ja enten man er hjemme eller i jobb 🙂

Før hadde eg det som et fast rituale å starte på et nytt strikketøy om fredagen, ja et helgestrikketøy, høsten er jo en fin tid å innføre det igjen, eller ka? Fant noen koselige Prosjekt som kan være herlige til helgen(e) så eg anbefaler deg til å finne frem litt garnrester og bare nyte denne helga 🙂
Er jammen ikkje godt å si når gradene synker og den første frosten er et faktum 🙂

 

 


Wonder Fall

Disse kan eg GARANTER love deg at er GØY å strikke (Ja eg har vist deg de før, men du vet; Gøyale ting kan ikkje…bla…bla) og de er et SUPERT HelgeProsjekt! Finn frem noen farger du digger og sett i gang
og samtidig som du står på hodet nede i kurven, grabb med deg noen morsomme knapper!
Du vil absolutt trenge noen! Alle de eg har strikket er borte vekk og eg har virkelig lyst på et par selv! Nå har eg jo også alle de flotte Ebay knappene mine! JuHuuu

 

 

GREAT WEEKEND MITTS
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 


Sandra Paul

 

 

WEEKENDER BLANKET
Gratis Oppskrift

 

 


Coats & Clark

 

 

WEEKEND IN STOCKHOLM THROW
Gratis Oppskrift

* * * *

I går la eg meg med VÅTT hår! Lærer aldri….sitter her med tidenes Kråkereir og må nesten bare komme meg på badet og finne glattetanga! Etter hvert blir det ned å hente hjem Helgekosen før me henter Jr på skolen så er det hjem å skalke lukene 🙂 Mmmm skal blir så herlig!

Var oppe ganske tidlig, ja PLANEN var å stå opp halv 7 slik at Ali kunne sove litt, men eg våknet ikkje av Alarmen før kvart over 8 haha Jepp, eg trenger litt mer trening i å stå opp midt på natta! haha
Spørs om det ikkje blir påkrevd med en aldri så liten kwil i ettermiddag 🙂

ÈN ting er iallefall sikkert og det er at idag blir selve reven ferdig så trenger eg ikkje å tenke mer på løse tråder på stund! Eg får det til og eg skjønner virkelig konseptet og eg ser virkelig frem til å starte på min egen flotte jakke. Nå gjelder det bare å få bilde ned på arket, eller perlebrettet 😉 

KOS DEG OG HA EN
HEFTIG FLOTT FREDAG!

Go`klem fra ei forberedt Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #pulsvotter #mittens #weekend #helg #kos

2 kommentarer
    1. Det er jo en hel jobb å ha en familie å ta seg av også. Godt at det er forskjell på helg og uke. Alle trenger litt forandring. Kos deg med reven og god helg:)

    2. har veldig lyst til å lære meg å strikke.. kansje det kan være “nyttårs” greia mi 😀
      håper du får en fantasitisk fargerik helg du også 🙂
      fin blogg !
      klem linda marie

Siste innlegg