LEK MED FORKORTA RADER – SHORT ROW


Lee Meredith

Mulig du husker disse vottene fra tidligere? Ja eg eg strikket de i fjor vinter, eller var det på starten av dette året? Hmmm *Gullfiskhukommelse* ÆÆÆNYWAY, de var skjempekjekke å strikker selv om eg fint kan innrømme at eg mer enn EN gang klødde meg i hodet hihi Kan også innrømme at eg kun har strikket en vott hehe Ja, Hallo, plutselig sånn i forbifarten så ramlet eg over noe nytt og da var det gjort vettu….Kanskje eg burde strikket nr 2 og gjøre de klar for vinteren? Uansett, etter disse fikk eg iallefall en skikkelig forståelse for Short-Row og det er absolutt en teknikk det er verdt å lære seg 🙂
Kan brukes på mange områder 🙂

 

 

INCENTER
Bildet over



Tiina Huhtaniemi

 

 

ESCALATOR MITTENS
Gratis Oppskrift



KrisBasta

 

 

RIDGLEY MITTENS
Gratis Oppskrift



Popsinune Design

 

 

VINTERDIVA VOTTER
Norsk og Gratis Oppskrift



Brella

 

 

TWO SIZES, ONE WAY MITTENS



Jennette Cross

 

 

TILT & STACK GAUNTLETS
 



Sybil R

 

 

CIRCLE MITTS
Gratis Oppskrift



Tanja Osswald

 

 

COMET

Her fikk du virkelig servert mange deilige oppskrifter, noen er som du ser gratis men andre koster noen kroner 🙂 Håper du finner noen du liker slik at du ikkje går å fryser i vinter 🙂

* * * *

Vettu? Det var en sann nytelse å sette seg ned i 15 tiden i dag etter at all helgekosen var plassert
i skuffer og skap! Beina var like gelè som etter en liten Maraton og eg skjønner ikkje hvorfor haha
Ville helle ha gått en tur på et par km enn å halvspringe sånn frem og tilbake på butikker! I følge PòkemonEGGA som eg har fått i “gave” på noen Pòkestop ser det ut for at eg virkelig ut å gå hehe Trodde det ble telt km når me kjørte, men NEI, man gå 5 km pr egg og eg har 3 egg hehe
JADDA, det er vel bare å snøre på seg skoa *ler hjertelig* Fikk da avskrevet litt på et egg i dag,
men men tar det etter hvert 🙂 

Siden Ali mer eller mindre døgnet natt til i dag har eg nå ME-TIME for Jr er fordypet med Gaming og er fullstendig i HelgeModus 🙂 Det eneste eg skal gjøre nå etterpå, jada dusjen er allerede unnagjort,
er å slenge samme ei form med Nachos – FredagsFavoritten til Jr 🙂 

Vurdere bittelitt å slenge meg på sofaen eller om eg skal bare “ri” gjespingen av?? Ofte blir eg tidlig trøtt når eg kwiler så kanskje eg bare må holde ut og satse på at eg da klarer å rangle i kwell?
Har nemligen planer om å få ferdig Reven 🙂 JuHuuu

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK FREDAGSKWELL!

 

 

Husk:
Det å Kose seg i eget selskap er like viktig som….ehee….SEX?
NYT Kwellen slik du liker den aller best, det skal eg 😉

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #teknikker #shortrows #mittens #pulsvotter #gratisoppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg