TO BE(ANIE) OR NOT TO BE(ANIE) – GRATIS OPPSKRIFTER PÅ BEANIE


Karin Michele

Lørdag morgen og MIN plan var å sove leeenge, men 10 over 8 sto eg i giv akt ved siden av senga med tidenes leggkrampe og en Zznorkende Ali på den andre siden så eg bare jumpet inn i pysjen
og fikk satt på kaffi 🙂 Hadde jo sovet i over 7 timer og hadde dermed ingen grunn til å klage 🙂
Ute regnet det og det var litt huskaldt så det var bare å få noe ull på beina 🙂 Deilige morgen 🙂
Det lå virkelig an til en herlige ME-TIME Morgen 🙂

Nå har eg koset meg noen timer og eg har funnet noen herlige Beanies for store og små,
noen er strikket, andre heklet, men ALLE er Gratis så her er det ingenting å vente på:
STRIKK! Ja det er forresten supre Julegaver 🙂

 

 

PANDAMONIUM
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 



Purl Soho

 

 

FLUFFY BRIOCHE HAT
Gratis Oppskrift

 

 



B Dulany

 

 

EMILY
Gratis Oppskrift

 

 

 

Vickie Howell

 

 

BEANIE THERE, DON(T)HAT
Gratis Oppskrift
Heklet

 

 

 


Liz McQueen

 

 

BRAIN WAVES BEANIE
Gratis Oppskrift
Heklet

 


 

Hvis du er extra flink nå i helga så vil du altså ha noen ferdige Julegaver, Tiden er Inne ser du! Om 3 måneder er me midt oppi det – IGJEN! Ho-Ho-Ho

* * * *

Nå gjenstår det KUN 2 rader med ruter på Reven JuHuuu Dvs eg kan garantert starte på den første armen i dag! Min jakke holder ikkje mål, iallefall ikkje i høyden pga strikkefastheten (Ja eg strikker på pinne 3,5 og ikkje 4) men det gjør ingenting 🙂 Trym er jo bare 5 år og eg strikker i str 8 år så dette blir nok bare helt PERFEKT! Sitter å vurderer en liten vri på det ene armet, Hmmmm, litt usikker så eg må nesten teste det ut først….troooor eg 🙂 Det kribler veldig til å tegne på min egen jakke, men eg vet om eg ramler utpå bli eg jo sittende…..Har ikkje tid til det nå hehe

Begge gutta sover søtt ennå så eg får nok noen timer til alene 🙂 Ali skal svinge masse deilige Fahitas
i dag, senere i ettermiddag/kwell kommer Amira og en venninne hit for å spise 🙂 Blir så koselig atte 🙂

Utover å strikke, strikke og strikke er det dårlig med planer fra min kant – Må jo benytte meg av det FLOTTE InneKOSEstrikke-Været som øser ned ute JuHuuuu

KOS DEG MAX OG HA EN
UFORGLEMMELIG HERLIG LØRDAG!

Husk: Små Gleder……HELE Tiden!
 

Go`klem fra ei Glad Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #lue #hat #beanie #storeogsmåhoder #ull #høst #vinter

0 kommentarer

Siste innlegg