TOPDOWN & RAGLAN ER HELT GENIALT


Josée Paquin

Nå er ikkje den første her Raglan, men den er Top/Down så eg vil tro det er en spennende genser
å strikke-Litt anderledes teknikker og vel verdt arbeidet vil eg påstå for denne er bare så LEKKER!
Den har litt extra lengde på armene og har “innebygde” Pulsvotter for den som vil ha det!
Herlig ikkje sant?? Åååå denne genseren, deilig pysjbukse, tjukke sokker, kakao og en lun armkrok…..Mmmmm……Give It To Me sier nå bare eg, kan godt slenge på en peis også!

 

 

MONICA
Opp til str 52″

 

 

 


Josée Paquin

 

 

DONNA
Opp til str 53″

 

 



Josée Paquin

 

 

CARRIE
Opp til str 53″

 

 



Josée Paquin

 

 

JEN
Opp til str 53″

Hvis du ikkje har strikket Top/Down før så anbefaler eg deg til å prøve. Selv får eg ikkje raglangensere strikket nedene fra til å passe meg fint over bryst og skuldre, det blir så rart, LANGT liksom??

Nå du starter oppe kan du bare starte i den størrelsen som ligger nærmest deg og bruke den som et utgangspunkt, prøv genseren etter hvert som den vokser og juster den til DIN kropp- DA får du den perfekte genseren til deg uten at du må drive å rekke opp, skjønner? Helt GENIALT vil eg si 🙂

* * * *

Jadda, mandagen kommer som alltid like brått på hehe Det er bare å brette opp armene å skru på vaskemaskinen igjen som eg satte på på torsdag og GLEMTE ut = Sure klær! haha
Ja det går faktisk an! Det er noe som faktisk ganske ofte skjer, men nå forsvant søren meg hele helga før eg oppdaget det! ÆDDE MULIG!?? *GullfiskHukommelse* eller vegring for å henge opp klær?? Kem vett, irriterende er det jallafall 🙂 *Skjerpings*

Vet`kje helt hva som skjer, men sola titter frem i dag også (blåser litt da!) og i morgen er det meldt hele 24 GRADER!??? “Varm for årstiden” står det på Yr.no, ja det må eg si er varmt altså! Har søren ikkje mange dagene med så høy temp i sommer en gang! *GlobaloppvarmingsTankerSurreriHodet* hihi 

Vel vel, da gjenstår det bare å se hva denne dagen bringer!
Har litt vondt i hodet og håper det gir seg, det er også A`id i dag så litt kos må nok fikses 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT UKESTART!

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #genser #raglan #topdown
Bloggurat

0 kommentarer

Siste innlegg