SPESIELT, MEN DÅN SÅ VAKKERT!


Junko Okamoto

Før eg nå skal kaste meg over strikkepinnene måtte eg bare vise deg disse vakre designene!
Den over her er nå iallefall et skikkelig DÅNE prosjekt! Åååå så nydelig!

 

 

PAM
Bildet Over
Strikkes Top/Down

 

 



Junko Okamoto

 

 

TERU
Strikkes Top/Down

 

 

 



Junko Okamoto

Denne var spesielt og skikkelig herlig!

 

SPROUT

 

 

* * * *

Har nærmest nettopp dalt ned i stolen min etter at me leverte Jr og de på trening så det blir en times tid med Me-Time før han er hjemme igjen i halv 10 tiden 🙂 Nakken er fortsatt veldig stiv og “rar”,
men bare eg blir spart for hodeverk så er eg i grunnen fornøyd.
Får varme den opp litt med varmeflaska og tøye litt,

Fikk da sove 2 timer i ettermiddag og det gjorde godt 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIGE KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei stiv Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #lekkert #vakkert #design #ull

1 kommentar

Siste innlegg