FIGURVENNLIGE GENSERE OG JAKKER


Nicola Susen

Etter å ha lest gjennom noen av Nicola sine oppskrifter er eg overbevist: Dette er noen GODE oppskrifter, ja selv om de er på engelsk! Tiden er absolutt inne, legg frykten din til side og PRØV!

Dessuten likte eg Nicola, ikkje bare er hun en FLOTT modell for oss damer, men hun har også et glimt i øye! Hun er kjempestilig, hun har hodet hevet og SizeZero modeller bør bli “forbudt” spør du meg, eller? Fåtallet av oss damer er jo SizeZero og flere oss av må slutte å være redd for å bli tatt bilder av!
Vet om mange som ikkje stiller opp på bilder fordi de har noen kilo extra rundt hoftene,
sånn må det bli slutt på! Det er ingen skam med runde myke former og noen kilo for mye! Vær heller mer opptatt av holde deg frisk og i eller god form, ikkje la kiloene tynge humøret, NYT livet og slipp GLEDEN inn i livet ditt uten å bekymre deg, Ok? Deal? FLOTT!

 

 

 

CAMPANULA
Bildet over
Alle størrelser



Nicola Susen

 

 

FLEDERMAUS
Alle størrelse



Nicola Susen

En enkel og flott raglangenseren! Selvfølgelig Top/Down! Her har du virkelig muligheten til å prøve deg på en plain og enkel ENGELSK oppskrift! Du lærer deg hvordan en raglangenser er bygget opp og du kan bruke akkurat det garnet du ønsker! Fortell meg om DU prøver! *Spennende* 🙂

 

 

RAGLANO
Alle størrelser
Gratis Oppskrift



Nivola Susen

Flott, enkel, rett opp og ned jakke! Her har du muligenhet til å prøve på deg en jakke som er Top/Down! Grip Sjansen!

 

 

HANNE
Alle størrelser



Nicola Susen

Fullstendig Tidsriktige sokker vil eg påstå! Viktigere enn noen sinne rett og slett! Foruten det er de jo KNALLFLOTT! Strikket på en litt anderledes måte, men som med alt annet er det
GØY å lære noe nytt, ikkje sant?

 

 

LONGITUDINAL
Gratis Oppskrift

Ble i skikkelig godt humør eg, ja både av designene og de flotte, fargerike bildene! Fikk virkelig lyst
å prøve meg på den Raglangenseren! Har noe garn som absolutt burde vært forvandlet!

* * * *

Vet`kje helt ka eg skal si, men det er utrolig nok 20 grader ute, ja ja! Det er meldt opp til 24 grader
i dag og hele 26 grader i morgen! Ka è det som skjer!?!??? Man kan jo virkelig begynne å lure, hæ??
Tro om me ikkje må ta oss en tur ut i dag? Ja ned til sjøen eller noe? Nei, eg tror ikkje eg bader selv om det garantert kommer til å friste, men å ta seg en kaffi på et berg er ikkje å forakte!

Er noe stiv å øm/rar i nakken så me får se formen an utover, uansett skal me spise FASOLIE i dag! Mmmm det er absolutt MIN FavorittGryte av Libanesiske spesialiteter! Sallan det er GODT!
Det kokes altså en gryte på stekt lammekjøtt, store hvite bønner, løk, hvitløk, koriander
“omringet” av herlig tomatsaus! Eg kommer garanter til å overspise, ja eg gjør det hver gang hehe Uansett er det så verdt det!

Må iallefall ut en kjapp tur nå etterpå, plutselig trengte man noe på butikken hehe
 

 

 

NYT SOLEN HVIS DU ER HELDIG
OG KOS DEG I VARMEN!

Go`klem fra ei allerede varm Vibbedille 🙂

#strikking #strikk #genser #jakke #bigsize #allsize #flottedesign

0 kommentarer

Siste innlegg