VINTERKJOLER TIL SMÅ JENTER


Pernille Larsen

Hva er vel mer behagelig enn en deilig myk kjole og strømpebukse på ei lita tulle? Ja sånn helt til hverdags, de blir så fri i lek og ingenting som strammer + at en kjole i ull er varm og god 🙂
Perfekt til å boltre seg med i barnehagen f.eks 🙂 Fant noen lekre kjoler hos Pernille Larsen

som egner seg til formålet 🙂 Alle oppskriftene er på dansk

 

 

 

PEACOCK DRESS
Bildet over
Str 6/9 mnd 12/18 mnd og 2-6 år

 

 



Pernille Larsen

 

 

ROXY DRESS
Str 3/6 mnd 9/18 mnd 2-6 år

 

 



Pernille Larsen

 

 

FLOWER DRESS
3/6 mnd 9/18 mnd 2-6 år

 

 



Pernille Larsen

Måtte bare ta med denne lekre genseren også! Rene prinsesse genseren jo!

 

 

OLIVE`S CHUNCKY LACE
Str 9/18 mnd 2-14 år

 

 

Hmm tror eg må slutte å se på mer babyklær for en stund hehe I dag pakket et alt eg har strikket ned
i Barselkofferten og det er smekkfull! Det er så vidt plass til 2 par med Bootie som fortsatt ligger til tørk!


* * * *

I dag var eg mye tidligere på beina enn egentlig planlagt! Hadde ikkje satt på alarmen og skulle sove heeelt til eg våkna! La meg med stiv nakke og tungt hode i går så eg tenkte at det kunne gjøre godt 🙂 Våknet med et brak i kvart over 7 tiden! Naboen skifter kledning på leiligheten og de starter å jobbe kl 7! Du kan si det sånn at det var dønn umulig å sove noe mer, møtte Ali i døra på kjøkken og han var i full gang med middagen! Jepp, før halv 8 var den ferdig! Det kan vel kalles effektivt??

Jr tok fatt på sykkelen og kom seg på skolen kl 8 og PLUTSELIG hadde me hele dagen for oss selv! Selvfølgelig ble det “ødelagt” av en kjapp tur på butikken, men eg var kjapt hjemme igjen og har faktisk fått gjort en del! Ja me snakker hele 3 maskiner m/klær OG joggesko! Hehe Jr trødde gjennom sørpe og myr her tidligere og nå var skoene stive som betong, men jaggu meg ble de som nye!

Dessuten har eg KUN 1 øking igjen på arm 1 så nr 2 kommer nok snart på pinnene, men eg frykter litt for garnmengden! Hmmm trooo om eg ikkje skulle hatt ett nøste til? Krysser fingrene!

Jr kommer straks så det er på tide å varme middagen!
Det er forresten godt og varm i dag, 24 grader, men heldigvis for vinden!

KOS DEG OG HA EN
ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #kjole #dress #pernillelarsen #småpiker #ullkjoler

0 kommentarer

Siste innlegg