KUNSTVERK AV NOEN VOTTER!

Heather Desserud

Dette er virkelig votter som fortjener å bli strikket, er jo rene kunstverkene jo! Joa, eg har da strikket noe votter opp gjennom, ja Selbu og sånn, ja og ikkje minst JoridVotter (Sjiraffene vettu, har en halv vott igjen) MITT problem er at eg like best å SE på lekre votter hihi Ja det å sitte å bla i en skikkelig flott vottebok? DET er balsam det! Det samme når eg ramler over votter på nett, som nå, eg får jo lyst
å dele ALT eg finner!  Åååå det er så mye nydelig og for en jobb!

 

 

 

CHRYSANTHEMUMS
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 


Bilde:Celeryknits/ Design: Heather Desserud

 

 

RUBA`IYAT MITTENS
Gratis Oppskrift

Meredith Sexton/ Design: Heather Desserud

 

 

PERNBROKE MITTENS

 

Uansett, votter eller ei, temperaturene ute har sunket med over 10 grader (er 16 nå) og det er noe kaldt det draget som kommer inn terrassedøra, ja det er sånn at eg vurdere om ikkje det er lurt å finne frem sokkene?? Skyfritt eller ei, sola går ned okke som så masse lys er tent og eg har bestemt at kwellen skal nytes! Har da fått sovet en stund og planen var å bli bedre! Ja du ser det, den der ryggen(nyrene??) tar i grunnen nesten livet av meg i kwell! Trodde det å finne en god stilling med litt puter og sånn skulle hjelpe, men nei, så her sitter eg da!

Jaja, STRIKKING står så absolutt på planen! Var skikkelig gøy å strikke Jaywalker, men eg er NØDT til å ferdigstille den Revejakken som eg til stadighet maser om hehe Gleder meg til å se den på Trym! Håper å få til noen gode bilder når han har den på seg 🙂 Gleder meg til å se 🙂

Håper du har hatt en GOD søndag? Klar for en herlig og avslappende kwell?? Det er eg!

 

 

 

 

KOS DEG OG NYT FINE
KWELLSTIMER!

 

 

 

 

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #votter #massemønster #ullvotter

3 kommentarer
    1. Så fine 🙂 ( vinn skinnjakke til en verdi 1000kr på min blogg nå, pluss at jeg har ukens blogg konkurranse. Bli gjerne med, dette hadde jeg satt pris på )

    2. Lekkert lekkert!
      Men de alle fineste, de grønne vottene finner jeg ikke oppskriften til. Husker du hva de heter?

Siste innlegg