FINT SNITT OG ROMSLIGE STØRRELSER


Laura Chau

Eg har flere ganger på den gamle bloggen vist en del design av Laura Chau og eg liker de veldig godt! Ikkje bare designer hun i romslige størrelser, men snitt og fasong gjør det også mye bedre for oss som ikkje har TimeGlass-Figur! Skikkelig lekkert er det også og hun har mye flott å by på!
Sjekk det ut da vel 🙂 Kan jo friste de med 5 design som eg liker veldig godt:

 

 

LLANOS
Bildet over
Opp til str 58″

 

 



Laura Chau

 

 

FOXLEY CARDIGAN
Opp til str 58″

 

 



Laura Chau

 

 

RUSHOLME CARDIGAN
Opp til str 59″

 

 



Laura Chau

 

 

KOPPEN
Opp til str 59″

 

 



Laura Chau

 

 

NORRLAND
Opp til str 59″

 


* * * *


Dette har i grunnen vært en dum dag, ja rett og slett DUM! Joa, eg kom meg av gårde og hentet Jr, kjørte til tannlegen, men det meste gikk eg egentlig på autopilot og ikkje minst på akkord av meg selv! Stemmer det! Formen er elendig og “ryggen” tar i grunnen livet av meg…..Når den faste medisinen min ikkje eg  gang letter det litt, ja da er det ganske vondt! Fikk da sove 2-3 timer i ettermiddag
og fikk i meg litt mat så eg prøver så godt eg kan å slappe av.

I dag fikk Jr på en ny “Kloss” på regulering på en tann som nettopp har kommet opp….15 min etter at me kom hjem falt den av!!! ER DET MULIG!??? Hev meg rundt og fikk tak i tannlegen og skal tilbake
i morgen……+ han også skal til skoletannlegen i morgen…..Kjekk fredag! hehe Jaja, men så er det HELG! Ikkje bare det, men på mandag skal eg på Barselbesøk til den NYE GrandNiesa vår!
Amira og eg tar en stille og rolig tur ut og koser oss litt med nurket <3 Fikk også kastet meg rundt
og vasket
Revejakka til Trym så da er også den klar til mandag 🙂 Ååå eg GLEDER meg masse!

Men nå skal eg lage meg en god kopp kaffi og prøve å strikke litt på Jaywalker`en, har ikkje strikket en eneste maske i dag så det kan vel egentlig bare bli bedre??

 

 

KOS DEG OG PRØV
Å HA EN KOSELIG KWELL!
DET SKAL EG 🙂


 

 

Go`klem fra ei sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #laurachau #knitdesign #strikkeoppskrifter

1 kommentar

Siste innlegg