LUNE FARGEKLATTER

Florentine

Selv om eg veldig ofte tyr til Grått i strikkinga min så elsker eg farger! Det er skikkelig herlig når man får til en flott fargekombo, men det er ikkje alltid like enkelt. Det vanskeligste er hvis du finner et design med mye mønster/farger du vil strikke, men du vil ha det i andre farger enn orginalen – det er søren ikkje alltid like lett å “se” hvordan det blir! Kanskje risikerer du at feil farger kolliderer!
Det kan noen ganger ta litt tid å sjekke hvilke farger som blir “nabo`er” i et design,
men forarbeidet gir som regel god avkastning 🙂

 

 

PAPILLON
Bildet over

 

 


Florentine

 

 

TAKE WHATS THERE

 

 



Florentine

 

 

NIMM DIR ZEIT

Florentine

 

 

PIMP YOUR CAR
Gratis Oppskrift

* * * *

I dag lot eg faktisk Jr ta fri fra skolen!!! Det hører med til sjeldenheten, men med tannlegetime kl 8.30 OG en ny time kl 11.20 hos 2 forskjellige tannleger – det blir rett og slett for mye styr med mye kjøring og levering på skolen innimellom + det å forlate gymtimer er ikkje det enkleste-Da ble det Helg!

Håper at me får til å hente Helgekosen inni mellom slik at det ikkje drøyer langt på dag, kjenner eg blir sliten av bare å tenke på dagen fremover hehe Skal visst nok handle for min mor og…..
Tror ryggen kommer til å bli delt på mer enn 2 plasser i dag….den er allerede delt på midten…
Blir nok å satse på en horisontal kwil i ettermiddag, ja iallefall om eg skal få litt glede av kwellen,
er optimist og satser på en rolig kwell 🙂 Man kan nemligen aldri vite…

Me får tastes senere så ser eg hvordan det går 😉

KOS DEG OG NYT DAGEN!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #florentine #gladefarger #color #strikkeoppskrifter

5 kommentarer

Siste innlegg