GRATIS JULEGAVETIPS


Kristi Everst

Ka tror du?? Om 3 mnd er hele Jula over omtrent og me sitter sprekkmett etter 1.Juledagsmiddag
og alle gavene ligger i hauger etter gårsdagens utpakking og man er fylt med en salig fryd:
“Yes eg klarte det i år også!” hehe Du kjenner den gode følelsen av å ha gjennomført alt i desember på akkurat den dagen, gavene var vellykket og mat/kaker smakte himmelsk! MEN, hvis du skal kunne NYTE akkurat den dagen 100% ja så er det jaggu på tide å begynne forberedelsene hehe Tro det eller ei! Mange av oss strikkere/heklere lager jo masse Julegaver og som eg har sagt før: Er du ikkje allerede i gang, ja så må du nesten få opp farten Ho Ho Ho Her har du noen Tips til hva du kan strikke, forholdsvis enkle ting som ikkje trenger alt for lang tid, altså PERFEKTE Julegaver, eller hva?

Anyway, KOS deg med forberedelsene, men HUSK å NYTE det også, ikkje styr for mye!
Ingenting er vel verre enn å sitte som et slips og vridd vaskefille 1.Juledag når
egentlig bør føle deg som Kongen på Haugen?? hihi

 

 

HILDA MITTENS
Bildet over

 

 



Nick Davis

 

DRIGGS

 

 



Little Church Knits

 

 

YEW TREE COWL

Begrenset tid til å lastes ned!
Gå inn på linken og scroll helt ned og print!

 

 



The Knitting Shed

 

SAMPLER

 

 



Purl Soho

 

STITCH BLOCK COWL

 

 

 

 


Love To Be In Stitches

Denne er jo super hvis du er litt fanden i voldsk! HAHA
Kunne ABSOLUTT ha tenkt med denne på døra! MoHaaaa

GRINCH WREATH
 

* * * *

Troooor du ikkje at dagen snudde på et blunk!?? Hadde rigget meg til her i Go`stolen med diverse som skulle gjøres, satt på serie og hadde alt det viktigste innen rekkevidde….Hva eg styrer med kommer eg tilbake til senere, ja for det er ganske gøy! Iallefall for meg, ja eg syns det er STAS å bli betrodd i ting eg ELSKER å drive på meg her i min lille boble 🙂 Men så “PÆNG” får man en telefon hvor det kreves MYE av en selv om man blir egentlig ikkje tatt hensyn til og det ender jo med at eg har ikkje noe valg og må bare slippe det eg har startet på……Blir veldig FORTVILET altså og eg tror det er på HØY tid at eg gjør noe med det! Ja nå får jaggu meg andre også trø til, ja for vettu??
Eg har mer enn nok med meg selv og iallefall i dag….

Nå sitter her da og prøver å pressen ut det lille positive eg klarer, men det blir liksom slått ihjel av det negative…..What to do liksom??? Skal nå prøve å få gjort NOE av det av det som var planlagt for eg GLEDER meg til å kunne dele det med deg 🙂

Siden det er ukas siste dag må eg iallefall ikkje glemme å TAKKE alle dere som har sendt meg mail/messinger i uka som gitt! Setter stor pris på det, ja selv om det “bare” er et strikkespørsmål, ja for du ser det, det er HERLIG å føle seg litt til nytte og at eg kan dele litt av min kunnskap 🙂

 

KOS DEG MASSE OG SETTE
PRIS PÅ DE HERLIGE STUNDENE!

Go`klem fra ei noe fortvilet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #julegaver #diy #christmasknitting #gifts #mittens #hat #cowl

1 kommentar

Siste innlegg