TØFT TIL GUTTA


Christelle Nihoul

Når eg nå sitter å tenker på det så trenger egentlig Jr en GENSER til vinteren! Han har lenge nå hatt ganske mangen fordi både mor mi og eg strikket alt for store plagg for noen år siden, meeeen nå har han skutt i været og eg må nok ta han for meg å vise han oppskrifter. Ja han må jo nesten få bestemme selv 🙂 Han har faktisk en del Wollmeise som er HANS, ja han har fått det i gave av
Tante Ulla så det er forbeholdt gensere til han. Tror nok eg må gjøre alvor av det!
Er veldig gøy å strikke til han for han bruker det virkelig godt og lenge 🙂 Genseren over her likte eg godt, men PULLMAN lenger ned  tror eg at eg må legge strategisk frem slik at han ser den hihi

 

 

TROOPER
Bildet over
Str 2-14 år

 

 

 


Photo shooting at Godafoss, Iceland for the project Colors of Iceland
Christelle Nihoul

 

RICHTER SWEATER
Str 2-14 år

 

 



Christelle Nihoul

 

PULLMAN
Str XXS-2XL

 

 


Broadford sweater by ChristalLK Designs
Chrisstelle Nihoul

 

BROADFORD
Str 4-14 år

 

 



Natalia Moreva

 

 

POPPING DOTS

Tenkte det kunne passe på en regntung dag å ta en fargerik avsluttning! Skikkelig flotte og fargerike,
ja rett og slett til å bli i strålende humør av 🙂

 


* * * *

Meeen, formen er heller laber, ja eg er rett og slett sliten…..Så pass at eg avlyste frisørtimen min….
det er første gang eg har gjort og det føles slettes ikkje godt for eg nyter å gå til Eirin på Floke Frisør 🙂 Hadde gledet meg masse, men eg orker ikkje tanken på å forflytte meg inn til Stavanger og sitter bortimot 3 t i stolen, selv om eg egentlig hadde hatt godt av det.
Håper VIRKELIG på bedre tider neste uke 🙂

Bortsett fra en vond “rygg” blir eg i grunnen VELDIG tappet for energi av sånne Negative “aura”
heter det det tro? Med det mener eg at negative mennesker gjør meg jo nesten syk! EG som så og si alltid er i godt humør, ja selv på mine vondeste dager klarer eg å kose meg i løpet av dagen, ja med ett eller annen som gjør meg GODT! Men når negativiteten slår ihjel det postivie gang på gang, ja DA skal eg LOVE deg at det gjør deg pumpet, ja utslitt til slutt….Man føler seg brukt….

Anyway, siden eg nå ikkje skal inn til byen kan eg bruke dagen på å hente meg litt inn så KANSKJE eg pakker strikkeveska og tar en tur på Strikkekafè i kwell? Det er jaggu meg lenge siden! Eneste som stopper meg er det SYKE regnet som er meldt, for fy hekkan da er det ufyselig å kjøre og bilen vår er også litt sånn Uidentifisert syk så eg liker ikkje kjøre rundt alene hehe *BilPyse* haha

Tenker eg tar å steller meg litt før eg retten og sletten bare må strikke litt 🙂

Nyt dagen og ta nå
å kose deg litt!

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂
 

#strikk #strikking #guttestrikk #tøffegensere #struktur #oppskrifter #mønster #fargerikesokker

1 kommentar
    1. Her var det mange tøffe guttegensere. Takk for tips. Har barnebarn i rette alderen. Synd med frisørtimen. Håper du “kryar på deg” i løpet av dagen.

Siste innlegg