ISABELL KRAEMER DESIGNER TIL MENN!


Isabell Kraemer

ENDELIG! Dette har eg ventet på og eg håper ikkje det blir den siste! Dette er typisk sånn stil som eg VET Jr liker! Liker veldig godt strukturen i denne genseren, litt sånn Røff og Tøff 🙂
Den er strikket i Organisk Ull, derav strukturen. Et garn som er lett å få tak i er PT5 og det har samme løpemeter, eller du kan gå for et Tweedgarn som også vil deg et noe Røft utseende.
Selv er eg veldig svak for PT5, det er så mykt og det er en drøm å strikke med!
Strikker faktisk en …?… i det akkurat nå og det blir så jevnt og fint 🙂

 

 

 

JAIDEN
Bildet over
Opp til str 52″/ 131 cm rundt brystet
Strikket Top/ Down

 

 



Isabell Kraemer

Fant også frem noen tøffe jakker som eg har hatt “liggende” en stund (dvs i mappene mine) og denne over her er en stor favoritt! En jakke med knalltøff rygg som er god å bare slenge på seng mens man springer ut døra 🙂 Digger den 🙂 Denne er strikket i et veldig godt garn som eg liker,
nemligen
Cascade220 (SJEKK fargene!) og det ligger en del av det på hylla mi,
hmmm tro om eg ikkje har nok til denne?? Hmmmm *Farlig*!

 

 

CRISS CROSS
Opp til str 49″/ 125 cm rundt brystet
Strikket Top/ Down

 

 

 



Isabell Kraemer

Denne ELSKER eg fordi den har STRIPER! Uendelig med muligheter! Vet du hva også som er SUPERT?? Den strikkes i Holst Coast! Et utrolig herlig garn <3 

 

 

MARSA ALAM
Opp til str 45″/ 114 cm rundt brystet
Strikket Top/Down

 

 

* * * *

Etter på nå må me pakke oss inn i regntøy og springe til bilen å komme oss avgårde, skal i et møte
kl 11 og deretter blir det en kjapp tur på Europris-Eneste stedet tror eg som nå har “vanlige” lyspærer! JA eg har sett på de der Led-Pærene, men å betale mellom 50-150 kr for ÈN pære det gjør eg ikkje, ikkje ennå iallefall, venter til me er nødt haha Grunn? JO, disse “vanlige” pærene som de har solgt en stund nå (Som er på vei bort igjen) skulle vare i ca 2 år HAHA Syns me skifter pærer i hytt og gevær! Da har eg i grunnen vanskelig for å tro mannen på BilTema som sa at Led omtrent varte EVIG!??
Er det sant?? Har DU testet?? Erfaringer?? Mottas med stor TAKK 🙂

Det er litt mørklagt i krokene her hjemme ser du hehe Da spesielt på Garnrommet og siden nøstene mine er mørkredde er det nesten litt krise *ler*

Fikk noen koselige og avslappende timer i går kwell mens eg strikket på…?… og det ser veldig fint ut og eg gleder meg til å frotse i litt pynt, derfor må me bare skynte oss hjem igjen når me er ute-har ikkje tålmodighet til å dille ute i dag! Ikkje er det vær til det heller hehe Langt i fra! Det er visst nok meldt FLOM her på vestlandet så eg er glad me bor i 3.etg og enda noen meter opp fra sjøen hehe

 


KOS DEG I VÆRET!
PERFEKT TIL Å KOSE SEG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
 

#strikk #strikkedesign #isabellkraemer #menswear #genser #sweater #jakke #jacket #striper

6 kommentarer
    1. Ha en fin dag 😊. Jeg har nettopp kommet hjem fra tannlegen, og nå skal jeg velge ut dagens strikk 😋. Her skal det koses 🙋

    2. Vil absolutt anbefale leddpærer, de varer leeeenge og bruker nesten ikkje strøm, så du sparer prisen inn der;)
      Kos deg med strikketøyet i regnværet, er spent på hva … ? … er??

    3. Wenche: Hehe Fant ikkje pærer på Europris heller så derfor ble det 2 10-pk med ledpærer hehe Satser på at det vaaaarer en stund 🙂

    4. Her bygter vi til LED når noe ryker nå, mer energieffektivt, mindre varmeutvikling og bedre lys 🙂

    5. Abbehope: Me ente opp med en 10-pk i dag så utskiftingen har startet. Det neste må vel bli å gå over til LedSpotter også 😉

Siste innlegg